Ремонт Одеської траси
Ремонт Одеської траси
5 канал

Як в Україні ремонтують дороги: покроково про технологію і проблеми

Хто і як контролює ремонтників Одеської траси – дивимося на власні очі

Усі аварійні ремонти на міжнародних трасах мають бути завершені до 1 травня. А на регіональних та національних – до 1 червня, заявив керівник "Укравтодору" Славомір Новак. Приміром – уже почали латати Одеську трасу. Хто і як контролює ремонтників – далі в сюжеті.

Водію катка Івану – "топтати асфальт" ще близько 60 кілометрів. Коштує такий ямковий ремонт приблизно 650 тис. грн за кілометр. Температуру матеріалу, яким латають дірки в дорозі, фіксують фахівці державної пересувної лабораторії: "Ми заміряли температуру, яка в автосамоскиді була. Це 140 °С, що відповідає вимогам".

Далі зразки асфальтобетону відвезуть до лабораторії стаціонарної. І якщо із ним щось не так – підрядник буде змушений переробити. Заступник директора ДП "Дорожній контроль якості" Мая Шиндор запевняє: "Підрядник переробляє за власний рахунок. Таке буває. І дуже часто буває, де виконані неякісно роботи".

Водночас Андрій Мартенс, фахівець з автодоріг, має сумніви щодо результатів таких досліджень: "Там, де є людський фактор, який може вплинути на результат лабораторних досліджень – ми можемо припускати, що там можуть бути якісь зловживання. Тому треба намагатися приходити до якихось автоматизованих систем".

А директор Департаменту розвитку дорожнього ринку Міністерства інфраструктури Віктор Сасін переконаний – проблему можуть розв'язати незалежні лабораторії: "Маємо дуже велику надію, що цього року в нас запрацює по багатьох проектах саме незалежний контроль якості. Це буде третя сторона, яка проводитиме контроль за так званою системою "Фідік". Це буде незалежний інженер-консультант".

Минулої весни ями на ділянці Одеської траси вже засипали асфальтобетоном. І от який вигляд вони мають нині:

Ремонт Одеської траси

Керівник служби автодоріг Київщини пояснює – річ у тім, що трасою їздять занадто важкі фури. "В нас їздить забагато вантажного транспорту, який нехтує нормами і їде з перевантаженням. На дорозі починають утворюватися тріщини, вона не витримує такого навантаження", – пояснює Володимир Козак.

А голова лабораторії, що перевіряє якість доріг, переконаний – на цій ділянці ще декілька років тому треба було замінити все покриття: "Дорога потребує капітального ремонту вже давно". А поки бракує грошей на капітальний ремонт усієї траси – обмежуються ремонтом точковим, відкладаючи проблему на наступні роки.

"5 канал"

Дивіться також фотогалерею:

Попередній матеріал
Климпуш-Цинцадзе: Будемо подавати до РФ пропозиції, щоб відправити українських консулів до Ростова-на-Дону
Наступний матеріал
Климпуш-Цинцадзе пояснила, чому договір про дружбу і співробітництво з РФ досі не розірваний

Президент підписав закон про "платні дороги" в Україні

У Чернівцях водії пікетували через погані дороги: що відповіла міська влада

Замість того, щоб ремонтувати дороги, місцеві чиновники тримають виділені гроші на рахунках – Омелян

"Додому три години їдуть": через капремонт доріг у Києві водії стоять у заторах

В Україні оприлюднили середню вартість ремонту кілометра дороги

Новий стратегічний план: уряд ухвалив програму розвитку автодоріг до 2022 року