Андрій Герус і Володимир Омелян
Андрій Герус і Володимир Омелян 5 канал

Поставки пального з Росії та нові мита на експорт – включення з брифінгу Омеляна та Геруса

Читайте по-русски
В уряді відзвітували, як планують діяти, щоб українцям не варто було боятися паливної кризи

Україна планує диверсифікувати поставки дизельного палива через Білорусь та країни ЄС. Про це під час спільного брифінгу повідомив міністр інфраструктури та представник президента у Кабміні. Про що ще говорили під час зустрічі – розповів кореспондент "5 каналу" Петро Троць.

Володимир Омелян зазначив, що потужностей нафтових терміналів у морських портах України вистачає для багатократного збільшення обсягів нафтопродуктів. За його словами, "Укрзалізниця" також має змогу забезпечити достатню кількість рухового складу для транспортування пального. Також компанія сформує незнижуваний стратегічний запас дизельного палива в країні.

Представник президента в Кабміні Андрій Герус зазначив, що від квітня, коли Росія наклала заборону на експорт нафтопродуктів до України без спецдозволів, поставок дизелю стало вдвічі менше. Проте закликав не піддаватися паніці. Нині Україна нарощує обсяги імпорту пального з Білорусі, Литви та країн ЄС.

За словами Геруса, поставки морем теж зростуть після запровадження нових мит. Від 1 серпня дизельне пальне, яке постачається з Росії до України за допомогою трубопроводів, додатково оподатковують у розмірі 3,75%. Рішення ухвалили у відповідь на російські торговельні санкції проти України.

"Поставки "Лукойла" зупинилися з 1 серпня. Ми бачимо нестабільне джерело поставок, ми не хочемо мати залежність від волюнтаристських рішень – сьогодні дозвіл є, завтра ні. Це все тримає ринок у підвішеному і напруженому стані, а ми хочемо, аби в нас була стабільна ситуація", – зазначив представник президента в уряді Андрій Герус.

Чільник Мінінфраструктури наголосив: "Потужність нафтових терміналів у морських портах України дозволяє багатократно збільшити обсяги перероблення нафтопродуктів вже сьогодні. "Укрзалізниця" має змогу забезпечити достатню кількість стягувати вантажно-рухомого складу для виконання перевезень нафтопродуктів. Також "Укрзалізниця" сформує незнижуваний запас дизпалива. І чим довше бенефіціари трубопровідних поставок уникатимуть податків до українського бюджету – тим швидше вони втратять ринок України".

Читайте також: Зростання цін на паливо неминуче: як "Укртатнафта" Коломойського хоче заробити на українцях – "Схеми"

Попередній матеріал
Порошенко завжди перетинав державний кордон відповідно до закону – "ЄС"
Наступний матеріал
Терористи "ЛНР" у Станиці "заявили права" на Щастя, погрожували журналістам і кидалися на камеру – відео