Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook, повідомляє obozrevatel.com.
"Приїхали !!! Замість допомоги маємо все більше проблем з боку" Укрзалізниці ". Ситуація продовжує погіршуватися. Замість обіцяних 16 вантажних поїздів на відрізку Комиш-Зоря - Волноваха за минулу добу залізничники пропустили навіть не 13, як останнім часом, а тільки 10 складів з вантажами для металургів. Причина до жаху банальна – несвоєчасно привезли дизельне паливо ", – пише директор одного з найбільших металургійних комбінатів в Україні.
На думку Зінченка недостатнє виконання своїх функцій "Укрзалізницею" завдає удару по промисловості країни, що в свою чергу прямо відбивається на економіці, в тому числі, на курсі гривні.
"-3" Вантажні потяги = "3" тис.тонн металопродукції = "-1 млн. дол." валютної виручки. Ось така проста арифметика. Недовезлі паливо ... і мінус мільйон доларів. Курс долара в обмінниках рветься вгору і вже підбирається до відмітки "26 гривнь". Одна з причин цього – погіршення платіжного балансу, країні не вистачає валютних надходжень ", – вказує автор поста.
Раніше в ЗМІ повідомлялося, що середній пропуск вантажних складів по залізничному перегону Комиш-Зоря - Волноваха в сторону Маріуполя за 10 днів серпня склав близько 13 вантажних поїздів на добу при мінімально необхідних 22 і давно обіцяних "Укрзалізницею" 16. Металурги також скаржилися на дискримінацію з боку монополіста "Укрзалізниці".
З проханням розібратися і виправити ситуацію на адресу керівництва країни були відправлені запити від профільних асоціацій.