На український ринок вирішив зайти найбільший автобусний перевізник Європи FlixBus
На український ринок вирішив зайти найбільший автобусний перевізник Європи FlixBus Facebook / Volodymyr Omelyan

Дешеві поїздки рівня ЄС: в Україну заходить найбільший автобусний перевізник Європи – подробиці

Читайте по-русски
Ціна квитків стартує від 5 євро

В ефірі "5 каналу" в програмі "Інформаційний вечір" міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів більше про рішення найбільшого автобусного перевізника Європи FlixBus зайти на український ринок, про що стало відомо 11 червня 2019 року. Як відомо, ціни на квитки FlixBus стартують від 5 євро. 

  • Які перспективи для України

"Ми переконані, що тільки співпраця зі світовими гігантами, лідерами світового ринку дасть можливість Україні отримати додатковий ефект і додатковий прибуток для своїх громадян. Компанія FlixBus працює з 28 країнами, Україна стала 29-ю. Ми бачимо, що вона створює нові робочі місця, тобто всі перевізники будуть українські, водії, техніки, весь персонал – українські. Для нас це можливість вийти на ширший ринок нашими автобусами по перевезенню пасажирів. Так само, коли був плюс із компанією Ryanair, коли вони зайшли з іншими компаніями. Ми повинні використовувати ці можливості інтегрувати Україну", – розповів Омелян.

Він продовжив: "Поки хтось обіцяє про уряд у смартфоні, Мінінфраструктури це вже втілює і в нас дуже багато рішень, які вже в смартфоні є. Ця компанія чому виграла і стала лідером? Тому що вона – високотехнологічна (наприклад, квиток можна забронювати через спеціальний додаток – ред.). А один з їхніх IT-центрів розташований у Харкові. І вони вже дали роботу десяткам українців. І вони мають грандіозні плани зі створення великих вузлових рішень в Україні, які будуть орієнтуватися на центральну і східну Європу".

На український ринок вирішив зайти найбільший автобусний перевізник Європи FlixBus
На український ринок вирішив зайти найбільший автобусний перевізник Європи FlixBusFacebook / Volodymyr Omelyan

  • Основні маршрути

Омелян також заявив, що перевезення FlixBus в Україні мають початися вже до кінця 2019 року, а нині вже почали продаватися квитки з українською компанією партнером. 

"Цього вони стартують маршрутами з п'яти українських міст до п'яти держав – членів Європейського Союзу. І цього року обіцяють розпочати міжміські та міжобласні перевезення. Для України це дуже добре, бо це крок зі стабілізації ринку, повернення його в законодавчу площину, адже в нас близько половини – нелегали. Я сподіваюся, що це FlixBus підуть та інші українські компанії, які стануть конкурувати кращою продукцією та дешевшою ціною. Те саме, що в нас відбулося в авіації… Чи всі раді їхньому заходу – певно, що ні. Але це зіграє їм тільки в плюс, адже за ними підуть інші і просто будуть чесно платить податки і мати спокійні "білі" прибутки", – сказав міністр. 

Основними запланованими коридорами у перспективі є маршрути в Польщу, Німеччину, Чехію, Австрію та Угорщину, починатимуться майбутні рейси з Києва, Харкова, Дніпра, Одеси та Львова. Легкими хабами з'єднання будуть виступати такі міста як Краків, Будапешт, Берлін та Мюнхен. В подальшому компанія планує також відкрити рейси з Вінниці, Чернівців, Тернопіля та Івано-Франківська. На борту будуть доступні: комфортна відстань між сидіннями – мінімум 76 см, Wi-Fi і FLIX-розваги, розетки, туалет.

На український ринок вирішив зайти найбільший автобусний перевізник Європи FlixBus
На український ринок вирішив зайти найбільший автобусний перевізник Європи FlixBusFacebook / Volodymyr Omelyan

  • Автобусна реформа в Україні

Омелян також торкнувся тут і теми "Великої автобусної реформи. Посадовець розповів: "Ми повністю лібералізувавали видачу маршрутів на міжобласні перевезення. Якщо раніше це були дивні конкурси і за підсумками дозвіл на перевезення отримали тільки свої компанії, компанії міністра, віцепрем'єр-міністра тощо, то нині ми цю практику змінили повністю. Зараз достатньо невеликий пакет документів щодо безпеки й комфорту пасажирів, ви подаєте, автоматично отримуєте дозвіл і виїжджаєте на маршрут. Ми в підсумку цієї реформи вже маємо 7 компаній на одному маршруті і вони конкурують не за чиновника, не за дозвіл їздити, а конкурують за пасажира і пасажир голосує гаманцем. І це працює". 

Попередній матеріал
"Знали, що дома чекають": до Миколаєва повернулася остання група бійців 79-ї ОДШБр ЗСУ
Наступний матеріал
"Людину обрали президентом не для знімання роликів" – Омелян про діяльність Зеленського