Виробник реклами зауважив, що ролик має "сильну британську іронію", але це не допомогло
Контрольний орган Інституту саморегулювання реклами в Італії вирішив призупинити поширення реклами чипсів після отриманих численних скарг від споживачів щодо нового ролика компанії Amica Chips. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на ANSA.
Згідно з висновком регулятора, реклама Amica Chips ображає моральні, громадянські та релігійні переконання.
У рекламному ролику, який відбувається у монастирі та супроводжується мелодією Ave Maria Шуберта, зображено групу черниць, які прямують до вівтаря для причастя. Перша черниця отримує від священника облатку (у початковій версії – чипси), і в храмі лунає гучний тріск.
Здивована черниця повертається до ризниці, де настоятелька їсть чіпси. Відео закінчується зображеннями продукту та заявою "Amica Chips божественно щодня".
Газета Avvenire, яка належить Конференції єпископів Італії, висловила занепокоєння тим, як рекламний ролик впливає на почуття вірян. У редакційній статті зазначено, що:
"Христос зображений як хрустка шкірка, принижений і сплюндрований, яким він був 2000 років тому. Amica Chips використовує провокацію як комунікаційний інструмент"
У рекламному агентстві пояснили, що їхня мета полягала у створенні театральної та фантастичної ситуації, яка б не мала релігійних перепон. Вони вказали, що такі сценарії вже були представлені у світовому кіно, театральних постановках та рекламі.
Виробник реклами Amica Chips зауважив, що ролик має "сильну британську іронію" та був спрямований на молоду аудиторію, а його автори не хотіли образити кого-небудь.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що вживання чипсів провокує рак.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.
Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.