У Харкові піцерія відмовилася обслуговувати військового – подробиці скандалу

У Харкові піцерія мережі "Тратторія" відмовилася обслуговувати військовослужбовця ЗСУ сержанта Вадима Мохова, аргументуючи це відсутністю місць

Річ у тому, що у закладі були вільні столики, але персоналу це не завадило виставити військового з піцерії. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Facebook-сторінку бійця.

"Мене "ввічливо" виставили з ресторану, бо я в військовій формі, а вона дратує відвідувачів і персонал. Сказали, що немає місць. Все зайнято. Хоча половина столів була вільна. І на моє зауваження на цей факт, відповіли, що все зарезервовано. Але цю неприязнь в очах персоналу і відвідувачів відчуваєш шкірою. Огидно", – розповів Мохов.

Ця ситуація набула розголосу, а члени волонтерської та патріотичної спільноти Харкова заявили, що не залишать жодної копійки у цьому місці. Також Мохов закликав українців бути уважнішими до бійців і поважати тих, хто віддає за людей в тилу своє життя.

Скандал із піцерією
Скандал із піцерією
Фото: Vadim Mokhov / Facebook

"Не заставляйте їх стояти в чергах. І не кажіть, що вільних місць нема. Більшість з них просто мовчки розвернеться і піде. Бо поспішає жити. Бо не звик щось просити. Бо він військовий. Бо честь є і гідність. Бо... А я не промовчу. Скажу. І за себе і за інших. Тому, що так не повинно бути!", – додав він.

Згодом Мохов заявив, що до нього звернулася адміністраторка мережі "Тратторія" та перепросила за цю ситуацію. За словами військового, спроби пояснити, що у закладах позитивно ставляться до військових, були зайвими, бо сержант раніше кілька разів у військовій формі відвідував інший заклад цієї мережі, де з персоналом не виникали жодні проблеми чи непорозуміння. Він назвав конкретно цей випадок "людським фактором", який неможливо гарантовано спрогнозувати чи попередити.

"Бізнес у Харкові зараз на межі виживання. І не тільки із-за постійних обстрілів міста. Проблемних питань багато. Одне з них, наявність кваліфікованого і навченого персоналу. Його нема. Або, майже нема. Тому набирають молодь. Молодь яка не має досвіду і необхідних знань. Це добре, що створюють робочі місця, виплачуються зарплати і податки. Але такий персонал приносить з собою і багато ризиків для бізнесу", – розповів Мохов.

Нещодавно користувачі соцмереж ввели "Правило Сержанта", яке передбачає, що дітей і бійців мають обслуговувати поза чергою і незалежно від того, чи зарезервовані місця у закладі. Мохов чекає, що працівники всіх інших закладів доєднаються до цієї ініціативи та розмістять на своїх вхідних дверях шеврон сержанта.

Скандал із піцерією
Скандал із піцерією
Фото: Vadim Mokhov / Facebook

Раніше ми розповідали, що МЗС вимагає пояснень у німецького каналу ZDF через розповіді про "чудове" життя в окупованому Маріуполі.

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ

Читайте більше