Pepsi

Новий скандал: PepsiCo заборонила згадувати про війну та підтримку України у рекламі

pexels.com

Розмір чистого прибутку PepsiCo на росії у 2023 році зріс на 333%

У компанії PepsiCo вирішили заборонити згадки про війну та підтримку України у своїй рекламі. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на B4Ukraine.

Компанія PepsiCo шукає нове рекламне агентство в Україні, у рамках чого вона ставить чіткі умови для потенційних партнерів. Зокрема, з реклами слід виключити наступні теми:

  • згадки про війну, бойові дії, агресію, військових, ЗСУ;
  • підтримка України та її армії;
  • негативні відтінки, які створюють відчуття небезпеки.

Раніше у PepsiCo висвітлювали допомогу продуктовими наборами для мешканців Бородянки, будинки яких зруйнували рашисти. Щоправда, у повідомленні не уточнюється, хто саме здійснює атаки по цивільних об'єктах у нашій країні.

Згідно з підрахунками, розмір чистого прибутку PepsiCo на росії у 2023 році зріс на 333% – до $525 млн. Компанія сплатила в бюджет рф приблизно $115 млн податків.

Раніше ми розповідали, що у Львові таксист відмовився везти ветерана на милицях, бо той стояв далеко від авто.

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ