У закладі заявили, що це зачіска для людей "з вишуканим смаком"
Не бургерами єдиними. Компанія McDonald's вирішила диверсифікувати свою діяльність і відкрила перукарню. Про це пише Fox News.
Перший барбершоп під брендом відомого фаст-фуду відкрили у столиці Швеції Стокгольмі.
У перукарні, яка працюватиме онлайн, клієнтам пропонують зробити культову зачіску з 90-х, яку свого часу носили Девід Бекгем і Леонардо Ді Капріо. Ця подовжена чоловіча зачіска з прямим проділом і пасмами волосся, що обрамляють обличчя, нагадує логотип McDonald's - букву М.
У закладі цю зачіску назвали "Золота М" і заявили, що це зачіска для людей "з вишуканим смаком".
"Коли ми зрозуміли, що люди носять наші "золоті арки", ми повинні були діяти", - заявив директор з маркетингу шведського підрозділу компанії Стаффан Екстам. Він зазначив, що у салоні власників зачісок з "М" навчать підтримувати їх в ідеальному стані навіть тоді, коли через карантинні обмеження вони не можуть вільно пересуватися.
Для цього стиліст Адам Лукач проводить персональні відео-уроки, під час яких вчить, як стригти і укладати своє волосся. Всі вільні місця на такі сесії були заброньовані всього за дві години після того, як відкрився електронний запис.
У компанії також зазначили, що всі власники зачісок з "М" можуть отримати безкоштовний бігмак через спеціальний мобільний додаток Golden M Detector.
Нагадаємо, нещодавно у McDonald's почали тестувати нові бургери із рослинним замінником м’яса.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!