Катастрофа "Титана": перше фото з дна океану та фінальні слова екіпажу

Опубліковано перше фото уламків підводного апарату "Титан" після його катастрофічного вибуху

У червні 2023 року п'ятеро осіб загинули під час занурення на підводному апараті компанії OceanGate до руїн "Титаніка". Серед них були генеральний директор компанії Стоктон Раш, британський дослідник Геміш Гардінг, бізнесмен пакистанського походження Шахзада Давуд із сином Сулеманом, а також французький дайвер Поль-Анрі Наржеоле. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на видання LADbible.

Історія трагедії та нове фото

Зв'язок із "Титаном" було втрачено 18 червня після його спуску на велику глибину. Пошукова операція тривала кілька днів і привернула увагу всього світу, поки не було знайдено "поле уламків" та ймовірні людські останки.

Берегова охорона США підтвердила, що підводний апарат зруйнувався внаслідок "катастрофічної вибухової декомпресії". Нещодавні слухання з цього питання, які проходять у Південній Кароліні, розкрили деталі інциденту, включаючи останні повідомлення екіпажу.

Під час слухань було оприлюднено фото, зроблене дистанційно керованим апаратом 22 червня 2023 року. На зображенні видно хвостову частину підводного човна, що стирчить із морського дна на глибині 3775 метрів.

Батискаф
Батискаф
Фото: Pelagic Research Services

Також стало відомо, що "Титан" підтримував зв'язок із судном "Полярний принц" за допомогою текстових повідомлень. Однак після серії запитів про глибину й вагу човна зв'язок раптово обірвався. Останнє повідомлення від екіпажу "Титана" було коротким: "все добре".

Колишній інженерний директор OceanGate Тоні Ніссен заявив на слуханнях, що не здивований, що апарат вийшов із ладу саме в тому місці. За його словами, під час одного з випробувань він помітив "швидку декомпресію", що викликало занепокоєння. Ніссен також повідомив, що підводний човен не був офіційно сертифікований Класифікаційним товариством через тривалість і вартість процесу, що викликало критику з боку генерального директора компанії Стоктона Раша.

Ніссен розповів, що Раш одного разу зізнався йому, що сертифікація займе занадто багато часу і коштів, а також "задушить інновації".

Раніше "Дивогляд" розповідав, що було висунуто ще одну версію про причину трагедії з батискафом "Титан".

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ

Читайте більше