Користувачі не можуть здійснювати платіжні операції
Користувачі monobank'у скаржаться на черговий збій в роботі мобільного додатку, який триває з 31 жовтня, передає "Дивогляд".
У середу, 2 листопада, українці не можуть здійснити переказ коштів на іншу картку чи рахунок, поповнити мобільний або здійснити іншу транзакцію. При спробах цих операцій додаток видає помилку.
Варто відмітити, що проблеми у роботі monobank розпочалися ще 31 жовтня близько 17:30. Тоді деякі користувачі не могли навіть увійти до свого облікового запису і здійснити будь-який платіж.
Про причину збою не повідомляють, але проблеми з роботою застосунку підтвердив співзасновник monobank Олег Гороховський.
Нагадаємо, раніше "Дивогляд" розповідав, що користувачі Instagram скаржилися на масовий збій і втрату підписників.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram – Дивогляд 5.UA.
Читайте також: Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.