Перелік ймовірних сторонніх обставин, що можуть вплинути на супутниковий зв'язок, постійно доповнюється
Американський бізнесмен та мільярдер Ілон Маск активно просуває свій супутниковий інтернет Starlink по всьому світу. Нещодавно у його компанії повідомили, що гарантія не покриватиме витрати на ремонт терміналів у випадку пошкодження їх динозаврами, повідомляє "Дивогляд".
У мережі розмістили інструкцію щодо користування супутниковими тарілками та деталі гарантії до них. У документі йдеться, що компанія не покриватиме збитки, які були спричинені сторонніми обставинами. Тобто тими, які не залежать від роботи користувацького терміналу, який складається з супутникової тарілки та роутера.
Перелік ймовірних сторонніх обставин, що можуть вплинути на супутниковий зв'язок, постійно доповнюється. В оновленій інструкції "Ground Pole Mount Instructions" компанія Starlink попередила користувачів, що звільняє себе від відповідальності у випадку порушення терміналів динозаврами.
"Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені: блискавками, стрибками напруги, пожежею, повенями, градом, ураганом, землетрусами, метеоритами, сонячними бурями, динозаврами чи іншими стихійними лихами", – йдеться в документі.
Сьогодні бета-версією супутникового інтернету Starlink користуються у 24-ох країнах світу. Охочі мають придбати спеціальний термінал ($500) та внести абонентську плату ($100).
Ілон Маск активно сприяє поширенню своєї мережі. Зокрема, бізнесмен запропонував послуги жителям королівства Тонга, які через стихію залишилися без Інтернету. Мільярдер залишив посилання з пропозицією на своїй сторінці у Twitter, але, ймовірно, забув, що тонгійці не можуть відповісти через відсутність доступу до мережі.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – тут може бути страшно, але весело!