Банківська картка

Як офлайн-магазину вийти в онлайн

Shutterstock

Популярність онлайн-торгівлі росте, все частіше офлайн-магазини відкривають представництво в інтернеті. Онлайн простіше масштабуватись, нижче витрати, але варто дізнатись кілька важливих деталей перш, ніж відкривати інтернет-магазин

Технічний функціонал

Інтернет-магазин має бути забезпечений усіма необхідними для його роботи інструментами. Це стосується не тільки функціонування самого веб-ресурсу, але й необхідних для його існування бізнес-процесів. Базовий набір необхідних магазину функцій виглядає так:

  • гнучкий конструктор сторінок, що дозволяє швидко будувати потрібний дизайн інтернет-магазину;
  • програмне забезпечення для обліку товарів та керування замовленнями;
  • мультимовність та мультивалютність (якщо бізнес не обмежений територією України);
  • техпідтримка та обслуговування платформи, на основі якої створено інтернет-магазин.

Перед запуском інтернет-магазину необхідно також пересвідчитися в тому, що він зручний для відвідувачів. Навігація має бути легкою, зрозумілою, а сам магазин — візуально привабливим.

Інтеграція з інструментами та сервісами

Для виходу бізнесу в інтернет, а також для поєднання офлайн- та онлайн-торгівлі, надважлива автоматизація. Об’єднання сервісів в єдиний механізм знижує ризик помилок. Основні інтеграції для інтернет-магазину:

  • Система управління товарами. Спрощує та оптимізує складські операції. Така система веде облік товару від складу до адресата і структурує ці дані.
  • CRM-система об’єднує всі види комунікацій з контрагентами і спрощує управління продажами. Вона виконує безліч пов’язаних із цим задач, завдяки чому можливо об’єднати всі торгівельні майданчики в єдину систему.
  • Інтеграція з платіжними системами полегшує підрахунок надходжень. Це дає можливість точніше проаналізувати фінансові показники вашого бізнесу.

Продуктивна автоматизація процесів, вибір способів оплати і доставки та якісне обслуговування замовлень робить вашу пропозицію конкурентною.

Жінка користується ноутбуком
Жінка користується ноутбуком
Фото: Shutterstock

Що потрібно для просування інтернет-магазину

Найперше, що слід з’ясувати — наскільки платформа, на якій планується створити інтернет-магазин, дружня до SEO. Видимість в пошуковій видачі — це постійне джерело трафіку.

Для просування в пошукових системах, соціальних мережах та на великих майданчиках існує безліч інструментів — вибір залежить тільки від вашої цільової аудиторії. Вимірювання їхньої ефективності дозволяє оптимізувати рекламний бюджет і уникнути зайвих витрат. Для цього важливо підключити Google Analytics.

Скачати детальний гайд по створенню та просуванню інтернет-магазину

Висновки

Щоб успішно вивести офлайн-бізнес в онлайн, необхідна конкурентна пропозиція. Покупцям має бути зручно купувати онлайн так само, як і офлайн. Система оплати має бути достатньо гнучка, щоб, наприклад, клієнт міг оплатити замовлення, оформлене онлайн, готівкою при самовивозі.

Окрім того, ваша пропозиція має бути видимою, а для цього слід подбати про залучення трафіку в магазин, насамперед за допомогою оптимізації та заходів просування.

Теги:

ПРОКОМЕНТУЙТЕ