Система захистить бізнес від порушень авторських прав
Компанія Amazon представила чат-бот під назвою Q на основі штучного інтелекту, передає "Дивогляд" із посиланням на TechCrunch.
Чат-бот створений для того, щоб допомагати бізнесу виконувати різнопланові завдання: узагальнення великих документів або групових чатів, генерування контенту тощо. Сервіс також може відповідати на запити клієнтів, аналізувати дані, створювати графіки та проводити процедуру кодування.
Наприклад, користувачі чат-бота можуть завантажити файл і поставити системі запитання щодо нього. Також користувачі можуть налаштувати сервіс так, щоб він апелював лише інформацією з документів компанії.
Чат-бот "Q" можна підключати до додатків і програмного забезпечення Salesforce, Jira, Zendesk, Gmail і сховища Amazon S3.
При запуску "Q" в Amazon пообіцяли захистити бізнес від порушень авторських прав.
Нагадаємо, раніше "Дивогляд" розповідав, що Amazon Prime Video запускає сервіс, який дозволить регулювати гучність діалогів у фільмах і серіалах.
Дивіться також відео 5 каналу: ПОЛЬСЬКІ ВОЛОНТЕРИ допомагають БЕЗПЕРЕСТАНКУ! Як саме та чому це роблять?
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.