leopolis.news

ЗМІ: У Мінінфраструктури планують підвищити тарифи на вантажні перевезення "УЗ"

    Підвищення тарифів на вантажні перевезення неминуче призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції на міжнародних ринках, вважають профільні асоціації

    Мінінфраструктури опублікувало проект наказу "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом". Про це повідомляє Мінпром.

    Його оприлюднили у розділі "Оголошення", хоча проект наказу мав би опинитися у розділі "Регуляторна діяльність". 

    Як відомо, проект фінансового плану розвитку "УЗ", розроблений командою Войцеха Балчуна, передбачає підвищення вантажних тарифів на 22,5%. Згодом в.о. гендиректора "Укрзалізниці" пообіцяв провести переговори з бізнесом та узгодити позиції щодо підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення внутрішнього сполучення.

    Як зазначають представники аграрного сектору, зростання цін на вантажні перевезення "УЗ" призведе до додаткових витрат на транспортування зерна в обсязі близько 1,5 млрд грн. Також відповідне зростання цін на перевезення значно перевищує індекс інфляції у 2016 році (12,4%) і за перше півріччя 2017 роки (7,9%).

    На думку профільних асоціацій, підвищення тарифів на вантажні перевезення неминуче призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції на міжнародних ринках.

    Про небезпеки підвищення ціни на вантажні перевезення кажуть і в об’єднанні підприємств "Укрметалургпром". Там вважають, що тарифи можна підвищувати лише після усунення операційної неефективності і корупції на залізниці.

    Нині ж це призведе до додаткових витрат у 7-10 доларів на кожній тонні української металопродукції, відзначає президент "Укрметалургпрому".

    "Якщо станеться це підвищення, то нас просто будуть витісняти з експортних ринків, оскільки близько 30% всіх наших контрактів - це низькомаржинальні товари. І це стосується не тільки нас, у цементників та аграріїв ситуація така ж", - відзначають промисловці. 

    Попередній матеріал
    "Нарешті вдягнув": Полякову таки вдягли електронний браслет
    Наступний матеріал
    "Метінвест" інвестує $85,5 млн в реконструкцію обладнання на ММК ім. Ілліча
    Теги:

    Галасюк: Потрібно змусити "Укрзалізницю" шукати внутрішні резерви, а не підвищувати тарифи

    Зінченко: Не може півмільйонне промислове місто бути постійним заручником проблем залізничної монополії

    Вкидати гроші від підвищення залізничних тарифів у бездонну бочку УЗ немає сенсу – Каленков