Олександр Каленков
Олександр Каленков
5.ua

Корупція при розподілі вагонів "Укрзалізниці" процвітає – експерт

    Про це свідчать результати забезпечення підприємств ГМК піввагонами "Укрзалізниці"

    У першій декаді грудня Центр транспортних стратегій "Укрзалізниці" (ЦТЛ) надав гірничо-металургійному комплексу лише 25% вагонів від загального обсягу перевезень комбінатів. Це на 4% нижче, ніж рівень забезпечення вагонами у листопаді. Про це заявив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

    Він також підкреслив: перелік підприємств, які відчувають дефіцит вагонів, зростає.

    "Цього місяця перелік підприємств, забезпечення (піввагонами) яких не перевищує навіть 10%, поповнився ще низкою комбінатів ("Запоріжсталь" – 3%, Новотроїцьке РУ – 4%, Північний ГЗК – 6%, ІнГЗК – 10%, ММК – 10%)", – заявив Каленков.

    За його словами, такий стан речей свідчить про факти дискримінації й корупції при розподілі вагонів.

    "Випливає висновок, що навіть те неправдоподібне завзяття пана Кравцова навести порядок в УЗ, яке він демонстрував раніше, неабияк вичерпується, а корупція при розподілі піввагонів процвітає", – зазначив голова об'єднання металургів.

    Також він додав, що питання дискримінації підприємств гірничо-металургійного комплексу уже винесено на рівень прем'єр-міністра.

    "Ми ще раз направили офіційне звернення на адресу прем'єр-міністра, в якому повідомили про дискримінацію підприємств ГМК. Сподіваюся, що з його допомогою вирішиться проблема зловживань у питанні розподілу парку піввагонів УЗ, яка займає монопольне становище на ринку піввагонів України", – констатував Каленков.

    Попередній матеріал
    У Канаді впав літак із 25 людьми на борту – подробиці
    Наступний матеріал
    На кордоні з Україною виявили угорця, якого розшукував Інтерпол
    Теги:

    Керівництво ІнГЗК закликає виправити ситуацію з незабезпеченням піввагонами УЗ

    Відсутність прозорості процесу розподілу піввагонів УЗ паралізує роботу промпідприємств – Каленков

    УЗ вже три місяці ігнорує проблему розподілу піввагонів – експерти