economic-definition.com

УЗ вже три місяці ігнорує проблему розподілу піввагонів – експерти

    Ціла низка ключових металургійних забезпечені напіввагонами УЗ лише на 10%

    Керівництво ПАТ "Укрзалізниця" третій місяць поспіль ігнорує доручення прем'єр-міністра Володимира Гройсмана навести лад у системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову. Про таке заявив президент "Укрметалургпрому" Олександр Каленков, передає UАprom.

    "Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман ще у серпні поставив керівництву "УЗ" завдання розібратися в системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі. Однак "УЗ" вперто ігнорує не тільки вимоги промисловців, а й протягом трьох місяців не виконує розпорядження Глави уряду", - зазначив прем'єр.

    За словами Каленкова, тимчасове керівництво "Укрзалізниці" на чолі з в.о. голови правління Євгеном Кравцовим не зацікавлене змінювати "схеми", що будувалися роками.

    "Вони для себе вирішили, що мантра "лібералізація" (за якою стоїть намір підняти тарифи на послуги перевезень напіввагонів, де "УЗ" займає монопольну позицію) дозволить відвести увагу бізнесу та влади від зловживань у сфері розподілу вагонів. Ми не зупинимося, будемо і далі звертати увагу на цю гостру проблему, оскільки "Укрзалізниця" за гроші всіх вантажовідправників купує нові вагони, а користуватися ними, на думку тимчасового менеджменту "УЗ", мають право лише обрані", - кажуть в об'єднанні металургійних підприємств.

    Так, попри те, що у листопаді середній показник забезпечення підприємств ГМК напіввагонами ЦТЛ склав 29%, ціла низка ключових підприємств галузі як і раніше забезпечені державним парком піввагонів "УЗ" на рівні, який не перевищує навіть 10% . Для прикладу, "Запоріжсталь" - 4%, Новотроїцьке рудоуправління - 6%, "Укрмеханобр" - 9%). Крім того, забезпечення ще кількох комбінатів ледь дотягує до 15%.

    "Як ви вважаєте, чи можуть ці підприємства у таких умовах функціонувати стабільно? Я впевнений, що ні! "УЗ" просто не залишає їм шансів своєчасно виконувати замовлення щодо відвантаження продукції і гідно конкурувати на ринку", - підкреслив Каленков.

    За його словами, така практика вкрай негативно впливає на діяльність окремих підприємств і цілих галузей, що серед іншого стримує економічне зростання в Україні.

    "Вирішити проблему зловживань в питанні розподілу парку піввагонів УЗ, яка займає монопольне/домінуюче становище на ринку піввагонів України може тільки рівномірний розподіл вагонів серед вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ (не менше 35%). І ми будемо методично і послідовно домагатися встановлення справедливого підходу до забезпечення вантажовідправників України", - заявив голова об'єднання підприємств.

    Також він учергове закликав керівництво "УЗ" приділити увагу вирішенню цієї проблеми.

    Попередній матеріал
    В Ізраїлі ортодоксальні іудеї почали замальовувати жіночі портрети на нових банкнотах
    Наступний матеріал
    "Праздніка нє будєт": низці бойовиків "ДНР" скасували "ухвали"
    Теги:

    Керівник "Укрзалізниці" отримує вдвічі більше за Ангелу Меркель, але це не допомогло УЗ стати ефективною – ЗМІ

    Говорити, що УЗ існує абсолютно безприв'язно до Дубневичів, я не можу – Кравцов

    Тарифи на вантажні перевезення УЗ наступного року не повинні підніматися