5 канал

Тарифи на вантажні перевезення УЗ наступного року не повинні підніматися

Лише протягом 2014-2016 років тарифи на вантажні перевезення УЗ зросли майже на 70%

Підвищення тарифів на вантажні перевезення на 15% має бути останнім принаймні до 2019 року. Про це йшлося під час наради робочої групи за участю міністерств, профільних асоціацій та Державної регуляторної служби.

Як зазначила очільниця Держрегуляторної служби Ксенія Ляпіна, піднімати тарифи вже наступного року економічно невигідно.

"Оскільки раніше звучали пропозиції про те, що треба зробити підняття тарифу на 15-16%, але окремими частинами протягом року, то зараз, якщо ми вже підняли на 15%, то далі піднімати вже немає сенсу економічно", – зазначила вона.

Як відомо, питання тарифів важливе для промисловців, які не мають альтернативи залізничним перевезенням. Нині вони пропонують уряду посилити контроль за формуванням цін на перевезення "УЗ", оскільки лише протягом 2014-2016 років тарифи зросли майже на 70%.

"Підвищення тарифів, на жаль, ще не гарантія того, що ефективність "УЗ" підвищиться. Гроші, отримані від всіх попередніх підвищень, неефективно витрачаються ... З промисловості у черговий раз викачують гроші – половина розкрадається, половина витрачається неефективно. Такого не повинно бути", – коментує глава об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

Як передбачається, результатом роботи групи стане меморандум, підписаний на найвищому державному рівні.

Попередній матеріал
ДТП зі службовцем МВС: Криклій закликав не влаштовувати "танці на кістках"
Наступний матеріал
ДТП зі службовцем МВС: Стало відомо, ким працює підозрюваний у сервісному центрі
Теги:

Керівництво ІнГЗК закликає виправити ситуацію з незабезпеченням піввагонами УЗ

Підприємства ГМК в жовтні були забезпечені вагонами УЗ лише на 25% – "Укрметалургпром"

Металурги просять переглянути право "УЗ" самостійно призначати тарифи на використання напіввагонів