Олександр Каленков
Олександр Каленков
5.ua

Відсутність прозорості процесу розподілу піввагонів УЗ паралізує роботу промпідприємств – Каленков

Президент ОП "Укрметалургпром" наголосив, що металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати постійно зривають не тільки виробничі плани, а й валютні закордонні контракти і зазнають колосальних збитків від недопоставки продукції

За перші 20 днів листопада 2017 року Центр транспортної логістики (ЦТЛ) забезпечив лише 29% від загальної потреби підприємств гірничо-металургійного комплексу (ГМК) України у вагонах. Про це заявив президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, йдеться на сайті компанії.

"Навіть не дивлячись на те, що в загальному по ГМК ситуація трохи скорегувалась, в розрізі окремих підприємств забезпечення і досі залишається критичним. Динаміка в загальному заліку виглядає позитивною загалом за рахунок декількох ГЗК, які досить добре забезпечені. Забезпечення інших підприємств провальне і становить всього 5-10%. При цьому забезпечення деяких ГЗК ще знизилося, особливо в останні дні", – пише Каленков.

Він додає, що сподівався на те, що після підвищення УЗ тарифів на вантажні перевезення, вектор її уваги зміститься до питання розподілу держпарку піввагонів. Але цього не сталося: "Навіть вирішивши більш пріоритетні для себе завдання, УЗ просто не збирається займатися нашим питанням. Приватні компанії методично перевозять свої вантажі в повному обсязі, а заповзятливі співробітники УЗ отримують свої "бонуси" – всіх все влаштовує! Всіх, крім промислових підприємств, незадіяних у корупційних вагонних махінаціях ", – обурюється підприємець.

Президент ОП "Укрметалургпром" наголосив, що металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати постійно зривають не тільки виробничі плани, а й валютні закордонні контракти і зазнають колосальних збитків від недопоставки продукції. З його слів, відсутність принципового підходу та прозорості процесу розподілу піввагонів, в підсумку паралізує роботу промпідприємств, як це відбувається від початку листопада з ІнГЗК, який вже недовантажив 240 тис. тонн товарної продукції в парку ЦТЛ.

"Не маючи системних рішень, забезпечення підприємств рухомим складом кожен раз буде залежати від настрою посадових осіб УЗ. Ми змушені звертатися в АМКУ і просити проаналізувати діяльність УЗ в периметрі зловживань монопольним становищем на підставі закону України "Про захист економічної конкуренції". Дуже сподіваюся, що держава зобов'яже УЗ усунути дискримінацію шляхом забезпечення всіх вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ, яка становить не менше 35%", – резюмує Каленков.

Забезпечення вагонами ЦТЛ в другій декаді листопада

Попередній матеріал
Війська РФ заходять на Донбас для приборкання мафіозної війни у Луганську - екс-чиновник Пентагону
Наступний матеріал
У Донецьку сталася низка диверсій проти структур "ДНР": є жертви
Теги: