Facebook
Facebook facebook.com

Великі рекламодавці почали бойкотувати Facebook

    Читайте по-русски
    Ben&Jerry закликала компанію "вжити потужніших дій, щоб убезпечити платформу від її використання для розділу країни, роздмухування расизму та поширення закликів до насильства"

    Більше десяти потужних рекламодавців у США вирішили не розміщувати рекламу у Facebook, приєднавшись до ініціативи "зупинити насильство задля прибутку". Про це повідомляє "Голос Америки".

    Серед компаній, що виступили проти правил Facebook із модерації контенту – міжнародна мережа продажу одягу Eddie Bauer, виробник морозива Ben&Jerry, компанія з прокату фільмів Magnolia Pictures та інші.

    Компанія Ben&Jerry закликала Facebook "вжити потужніших дій, щоб убезпечити платформу від її використання для розділу країни, придушення голосування, роздмухування расизму та поширення закликів до насильства а також нанесення шкоди нашій демократії".

    Компанія Patagonia заявила про призупинку розміщення реклами у Facebook та Instagram.

    "Від безпеки виборів до глобальної пандемії та расової несправедливості, ставки надто високі, щоб не втручатись і дозволити компанії стати співучасницею в поширенні дезінформації, страху та ненависті", – йдеться в заяві голови компанії з питань маркетингу Корі Баєрса.

    Коментуючи бойкот рекламодавців, віцепрезидент Facebook Кароліна Еверсон заявила пресі: "Ми глибоко поважаємо рішення будь-якого бренду і ми зосереджені на усуненні мови ненависті, а також на наданні важливої інформації щодо голосування. Ми говоримо з рекламодавцями та організаціями з захисту громадянських свобод про те, яким чином ми можемо просувати добро".

    Додамо, що раніше керівник Facebook Марк Цукерберг виступав проти управління контентом соцмережею. Це, зокрема, стосувалося постів президента США Дональда Трампа, які у Twitter позначили попереджувальними написами.

    Голова компанії Facebook пояснив, що такі дописи були б припустимі у Facebook. На думку Цукерберга, потрібно дозволяти якомога більше виражати свої думки, крім випадків, якщо існує невідворотний ризик конкретної шкоди.

    Після цього Facebook зняв рекламний пост передвиборчої кампанії Дональда Трампа через порушення правил платформи щодо мови ненависті, а саме – використання символу, який нагадує нацистський без контексту, який би засуджував чи обговорював його використання.

    Нагадаємо, Facebook маркуватиме російські, китайські та інші контрольовані державою медіа.

    Попередній матеріал
    Українці мають бути готовими до численних маніпуляцій політсил під час місцевих виборів – експерт
    Наступний матеріал
    У МВФ назвали причини падіння економіки України
    Loading...

    "Плівки Гончарука" створили неприємну ситуацію – Зеленський про відставку колишнього прем'єра

    Facebook почне позначати російські та китайські державні ЗМІ

    Facebook приховав пост Уляни Супрун про Бандеру – ексочільниця МОЗ відповіла спільності

    Масштабний збій стався у роботі Facebook та Instagram – деталі

    Корпорація Facebook змінила логотип для своїх програм

    Мільйони користувачів: Facebook заблокував сотні українських сторінок через дезінформацію