Замок
Замок 5 канал

Самоізоляція в старовинному маєтку: як Італія рятує туризм під час COVID-19

Читайте по-русски
Пропонують мистецькі та кулінарні майстер-класи, а також дегустацію вина

Розвивати туризм попри карантинні обмеження намагаються в Італії. Власниця одного зі старовинних маєтків перетворила його на віллу для самоізоляції. Винороби вкладають кошти у розвиток онлайн-продажів. А власники крамничок у містах радіють, що туристи поступово поновлюють подорожі, навіть попри зростання випадків коронавірусу.

Розкішний карантин у тисячолітньому замку пропонує власниця вілли в італійській Тоскані. Ідея такого бізнесу з'явилася тоді, коли Італія, як і майже уся Європа запровадила суворий карантин. Туристів у замку стало мало. Але з'явилися охочі пересидіти обмеження не у місті, а на природі. Тут для цього є всі умови, розповідає власниця: на території замку є капличка, багато місць для прогулянок, так, щоб гості не перетиналися одне з одним. Важливо лише, щоб вони приїхали.

"Локдаун справді дуже ускладнив різні моменти і в різних напрямках. Наприклад, людям стало складно приїхати в іншу країну. І наша найбільша турбота – це туристи з-за меж Європи, які не можуть дістатися Італії. Думаю, має бути якась згода серед світових держав, що міжнародне сполучення – економічно важливе. І його треба відкрити якомога швидше і зробити якомога безпечнішим", – говорить Кітті Волш, власниця замку.

Для тих, хто знудиться у старовинному замку – пропонують мистецькі та кулінарні майстер-класи. А також дегустацію вина. Її забезпечують місцеві винороби, чий бізнес також постраждав від карантинних обмежень. Продажі італійського вина впали на 4 відсотки. Це перше падіння продажів за 30 років.

"Тут, у винарні, ми продовжували працювати і під час карантину. Адже природа ніколи не зупиняється. Ми мали дбати про наші виноградники. Тим часом поліпшили наш вебсайт, створили привабливішу сторінку, де люди могли заповнити спеціальну онлайн-форму. І тоді ми локально доставляли вино у всі ці довколишні селища і містечка. Також робили різні знижки, щоб збільшити продажі і отримати замовлення, здебільшого вони були із країн Європи", – каже Барбара Боллані, працівниця відділу продажів і маркетингу виноробні Tenuta di Trecciano.

Сподіваються, що бізнес оживатиме і підприємці більших міст – це власники ресторанів, барів і сувенірних крамниць. Італія – одна з країн, яка найбільше постраждала від коронавірусу. І однією з перших запровадила суворий карантин.

Порівняно з минулим роком туристів у крамницях уп'ятеро менше зізнається продавчиня магазину вінтажного одягу в італійському місті Сієна, Жінка сподівається, що надалі – клієнтів принаймні не меншатиме. Адже Тоскана один із найпопулярніших серед туристів регіонів Італії.

Нонна Стефанова, "5 канал"

Попередній матеріал
Trucam: Патрульні показали, як ловлять водіїв за перевищення швидкості – сюжет
Наступний матеріал
В Івано-Франківську через ускладнення від COVID-19 помер 8-річний хлопчик
Loading...

У ВООЗ повідомили, що може ускладнити ситуацію з COVID-19

Одразу два антирекорди: в Україні за добу 6410 нових випадків COVID-19 та 109 смертей

Пропагандисти vs вчені: РФ поширює фейки про оксфордську вакцину від COVID-19

КПВВ "Станиця Луганська" закрили на карантин: місцеві жителі другу добу не можуть потрапити додому

Хворі на COVID-19 лежать у коридорі без світла – шокуюче відео з лікарні на Харківщині

Штепа не прийшла на засідання суду, бо "перебуває в зоні ризику та боїться захворіти на COVID-19"