Британський алкогольний гігант Diageo придбав преміальний американський бренд текіли Casamigos, співзасновником якого є голлівудський актор Джордж Клуні. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на Російську службу ВВС.
Відомо, що бренд текіли Casamigos обійшовся Diageo в $1 млрд. Також у Diageo заявили про намір зробити Casamigos міжнародним брендом.
Зазначено, що Джордж Клуні заснував компанію Casamigos у 2013 році разом зі своїми друзями Ранде Гербером і Майком Мелдманом. За їхніми словами, бренд Casamigos (у перекладі з іспанської – "дім друзів") народився після нічних дружніх посиденьок з текілою. Чоловік супермоделі Сінді Кроуфорд Ранде Гербер розповів, що Casamigos "почалася з дружби і задуму створити найсмачнішу і м'яку текілу".
Джордж Клуні під час інтерв'ю Ес-ен-бі-сі розповів, що він та його друзі "залишаться частиною Casamigos і, мабуть, вип'ють ввечері по шоту. Або навіть по два".
Нагадаємо, раніше 5.UA писав, що 3 червня 2017 року голлівудська акторка з України Іванна Сахно розповіла про зйомки у фантастичній сазі "Тихоокеанський рубіж", а також про те, як стати голлівудською зіркою.