Twitter / Timothy Burke

Мовлення телеканалу Конгресу США перервали ефіром Russia Today – американці прокоментували ситуацію

    За оцінкою розвідки США, телеканал RT відіграв свою роль у кампанії впливу на вибори президента США

    Американський телерадіомовник, який здійснює відеопоказ заходів Конгресу США, пояснив те, що 12 січня в його інтернет-мовленні впродовж семи хвилин транслювалася програма телеканалу Russia Today, "внутрішньою помилкою маршрутизації". Про це повідомляє "Радіо Свобода"

    "Ми не вважаємо, що були зламані. Ми сприймаємо безпеку нашої мережі дуже серйозно і будемо продовжувати глибше розслідування, яке може забрати деякий час", – ідеться в повідомленні телемережі C-SPAN у Twitter.

    Збій у програмі стався, коли телемережа C-SPAN транслювала обговорення закону про цінні папери в Палаті представників Конгресу США.

    За оцінкою розвідки США, опублікованою минулого тижня, телеканал RT відіграв свою роль у кампанії впливу на вибори президента США через поширення пропаганди і фейкових новин.

    Як повідомляв 5.ua, медіакорпорація BBC довела, що Russia Today бреше про Сирію і Україну.

    Попередній матеріал
    Брифінг на тему "Діяльність Міністерства оборони України за останні 4 дні" – трансляцію завершено
    Наступний матеріал
    Європейський трейдер Engie розпочав прямі поставки газу в Україну

    "#ЗдесьХорошо, здесь Путин бродит" – росіяни висміяли "патріотичну" акцію Russia Today

    У Russia Today заявили, що за Хілларі Клінтон стоять "ілюмінати" та євреї

    Медіакорпорація BBC довела, що Russia Today бреше про Сирію і Україну

    Путін особисто заборонив зменшувати бюджет Russia Today, аби розширити вплив на Захід – експерт

    Хакери зламали сайт Russia Today

    Стець запропонував членам Європарламенту заборонити трансляцію Russia Today в ЄС