annafox.com

Медіакорпорація BBC довела, що Russia Today бреше про Сирію і Україну

    ВВС виграла справу проти російського пропагандистського телеканалу RT, який заперечував хімічні атаки режиму Асада проти опонентів, а українців звинуватив у етнічних чистках.

    Результати позову ВВС проти Russia Today до британського регулятора Ofcom оприлюднені на сайті медіакорпорації. Пропагандисти Кремля раніше заявили, що журналісти BBC "імітували хімічну атаку" з боку провладних військ для свого репортажу, а інтерв'ю очевидця начебто було піддане цифровій обробці. Керівництво ВВС звернулось зі скаргою на наклеп до британського медіарегулятора Ofcom, заявивши, що ці "неймовірно серйозні" звинувачення компрометують основні зобов'язання корпорації щодо точності та неупередженості.

    Після розгляду Ofcom постановив, що російська телевізійна програма з цього приводу "істотно вводить в оману". Регулятор також визнав "несправедливим" те, що вказана програма російського каналу під назвою The Truthseeker ("Пошукач правди") не звернулась до BBC за коментарем і не дала можливості висловити свою позицію до виходу наклепницького епізоду в ефір.

    Окремо Ofcom звернув увагу на ще один випуск тієї ж передачі The Truthseeker на RussiaToday, у якій теж виявив "серйозні порушення" британського Кодексу телебачення і радіо. Йшлося про епізод під назвою "Геноцид Східної України", де стверджувалось, що український уряд і армія навмисно бомбардує мирних жителів, вбиває і катує журналістів та здійснює інші злочини, наприклад розпинає немовлят. Українських воїнів російські пропагандисти звинуватили в "етнічній чистці" і порівняли з нацистами під час Другої світової війни. Регулятор постановив, що програма "позбавлена балансу і необ’єктивна".

    В Ofcom заявили, що глядачі очікували побачити висвітлення глобальних подій з російської точки зору, але рупор Кремля порушив усі можливі правила для забезпечення неупередженості у висвітленні спірних політичних подій. Загалом пропагандистів Путіна піймали на чотирьох епізодах порушення Кодексу телебачення і радіо.

    За результатом розгляду керівництво Russia Today було змушене скасувати передачу The Truthseeker та видалити всі її епізоди зі свого веб-сайту. Також RT мусів повідомити своїм глядачам про рішення Ofcom і про те, що програми телеканалу ввели людей в оману.

    Нагадаємо, сьогодні посольство США в РФ висміяло російські ЗМІ за черговий фейк.

    Попередній матеріал
    Куніцин: Україні не вистачає цілісної державної програми щодо повернення окупованих територій
    Наступний матеріал
    Геращенко про блокаду Криму: "Путін відповість якоюсь провокацією чи економічним шантажем"