Компанія Google вирішила припинити розміщення політичної реклами на своїх платформах щонайменше до 21 січня через ризик можливого насильства, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
У Google заявили, що такі заходи вжиті "після безпрецедентних подій минулого тижня та напередодні майбутньої інавгурації президента США".
У компанії зазначили, що це рішення залишиться чинним щонайменше до 21 січня, наступного дня після інавгурації Джо Байдена. Також буде продовжено заборону на рекламу, пов'язану зі штурмом Капітолію, що стався 6 січня.
Заборона поширюється на будь-яку рекламу на таких платформах, як Google Ads, DV360, YouTube і AdX Authorized Buyer.
Нагадаємо, американські компанії Google та Facebook уклали угоду щодо співпраці на ринку онлайн-реклами і домовилися про співпрацю в разі антимонопольних звинувачень у зв'язку із позовом, який 10 штатів подали проти Google.