"Укрзалізниця" зазнала нового технічного збою 28 березня, що вплинуло на процес купівлі квитків. У компанії вже прокоментували ситуацію.
Про це повідомляє "УЗ".
Зараз доступ до сайту УЗ обмежений. Натомість з'являється інформативне повідомлення, в якому йдеться, що тимчасово призупинений продаж квитків через додаток та сайт, а також онлайн-сервіси замовлення послуг і підтримки.
Як купити квитки?
Квитки на всі внутрішні та міжнародні поїзди можна придбати в касах "Укрзалізниці" на вокзалах. Якщо ви не можете завантажити квиток, куплений онлайн, перевірте вашу електронну пошту – PDF-квиток має бути надісланий туди. Якщо це не допомагає, ви можете підійти до посадки на поїзд, але рекомендується зробити це принаймні за 20 хвилин до відправлення.
Для військовослужбовців квиток можна оформити безпосередньо на борту у начальника поїзда.
"Якщо ви військовослужбовець і купували квиток онлайн через сервіс "Армія+", та не можете завантажити цей квиток – зв'яжіться з нами в коментарях на нашій офіційній сторінці у Facebook – ми оперативно підхопимо і посадимо вас у потрібний поїзд", – радять фахівці компанії.
Нагадаємо, 23 березня в системі "Укрзалізниці" стався технічний збій, внаслідок чого не було можливості купити квитки онлайн.
Дивіться відео:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.