В IT системі "Укрзалізниці" стався технічний збій, онлайн сервіси не працюють.
Про це інформує пресслужба "УЗ".
Зазначається, що тимчасово не працює:
- продаж квитків через застосунок та сайт;
- онлайн-сервіси замовлення послуг;
- довідкові послуги.
Відомо, що компанія посилила додатковими працівниками ранкові зміни залізничних кас на вокзалах.
Пізніше "УЗ" повідомила, що на вокзалах максимально посилили каси та дали можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
Компанія просить перевіряти пошту для PDF-дублікату квитка, якщо застосунок не відкриває його.
"На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем", – йдеться у дописі.
Читайте також: "Укрзалізниця" знову підвищує тарифи: як це вплине на інвестиції у видобувну промисловість України.
Дивіться також:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.