ПАТ "Укрзалізниця" на офіційному сайті запустила електронну форму звернень, у якій можна залишити свої зауваження щодо сервісу і боротьби з корупцією. Про це повідомляє прес-служба компанії. Як зазначається, в такий спосіб про такі явища можна повідомити не тільки на гарячі лінії компанії, але і в електронній формі.
"Заповнити електронну форму користувачі можуть досить просто: потрібно з меню вибрати чого конкретно стосується звернення – пасажирських, приміських послуг або антикорупції. Заявнику необхідно вказати ім'я, адресу, тему і сформулювати його зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номеру поїзда, вагона і інші подробиці", - повідомили в "Укрзалізниці".
У компанії зауважили, що це дозволить залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію і своєчасно зреагувати на негативні випадки.
Нагадаємо, як заявив Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, "Укрзалізниця" наступного року отримає майже 9 тис. нових вантажних та пасажирських вагонів. Закупівля відбудеться в межах масштабної модернізації підприємства.