"Укрзалізниця" тимчасово припиняє дію послуги бронювання квитків на поїзди через Інтернет, залишивши лише опцію покупки. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Як зазначається, відповідне рішення ухвалили з метою запобігання зловживань, пов'язаних з незаконним перепродажем проїзних документів.
"Укрзалізниця" звертає увагу пасажирів, що з 1 грудня 2016 року і на період новорічних свят як експеримент буде припинено надання послуги резервування місць в поїздах через Інтернет. Квитки через Інтернет тепер можна тільки придбати, а не зарезервувати. У компанії пішли на цей крок в рамках антикорупційних заходів", - йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що рішення ухвалили у відповідь на численні скарги пасажирів на проблеми з придбанням квитків на період пікових перевезень, зокрема, у період зимових свят.
"Таким чином, з 1 грудня 2016 року протягом новорічних свят послуга бронювання квитків через Інтернет недоступна", - підкреслили в прес-службі.
Раніше забронювати квитки в Інтернеті можна було на 24 години, вартість цієї послуги складала 17 гривень.
"Для покращення обслуговування громадян, уникнення непорозумінь при посадці в поїзд Укрзалізниця постійно звертається до пасажирів з проханням не купувати квитки в сторонніх осіб, а виключно в касі або через офіційний онлайн-сервіс ПАТ "Укрзалізниця" - booking.uz.gov.ua та агентів, підключених до автоматизованої системи продажу квитків", - додають у компанії.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" призначила чотири додаткові поїзди у період новорічних свят.
Дивіться також: "Укрзалізниця" запускає зручний мобільний додаток для купівлі квитків