телевізор biz.liga.net

Українці протягом року стали менше довіряти ЗМІ – соцопитування

    Читайте по-русски
    Близько 68% респондентів використовує соціальні мережі для отримання новин

    Результати соціологічного опитування USAID-Internews "Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2019 році" презентовані 22 жовтня свідчать, що довіра українців до всіх традиційних медіа знизилася на 11% проти 2018 року. Про таке повідомляє "Укрінформ".

    Водночас загальнонаціональним інтернет-медіа довіряє 51% респондентів, що є найвищим показником цьогоріч.

    Слід зазначити, що близько 68% респондентів використовує соціальні мережі для отримання новин. Цей показник, як порівняти з даними 2018 року, збільшився на 15%.

    "Популярність і охоплення аудиторії телеканалами знизився до 66% проти 77% минулого року. Ці дані підтверджують, що традиційні медіа невпинно трансформуються в цифру, що також є глобальним трендом у медіа-індустрії", – йдеться у тесті повідомлення.

    Як повідомляв 5.UA, кількість українців, які вважають, що події в Україні розвиваються у правильному напрямі, за минулий місяць зменшилася на 10%, показало соцдослідження Центру Разумкова.

    Попередній матеріал
    Милованов відреагував на вислови Коломойського про "дебіла"
    Наступний матеріал
    За фактом катастрофи, у якій загинув Кутовий, відкрили кримінальне провадження

    Влада випробовує суспільство: блогер Полтава розповів, чому президент не пояснює своїх дій

    Адміністрація Трампа схвалила продаж Україні нової партії Javelin – ЗМІ

    У Росії обмежили діяльність Deutsche Welle за "виправдання екстремізму" – подробиці

    Ні – офшорним компаніям: як потрібно змінювати закон щодо власників телеканалів

    ЗМІ: Заступника генпрокурора часів Януковича, який 5 років ховався від влади, зняли з розшуку МВС

    СБУ підозрює підприємство "Мотор Січ" у підготовці диверсій та державній зраді – ЗМІ