Смислові війни – це м'яка сила, тобто вона відбувається не в лоб. Коли ми кажемо про смислові війни, як правило, це довгостроковий має ефект і населення не розуміє, що на них відбувається інформаційний вплив. Це пояснила в етері програми "Є сенс" на "5 каналі" Рена Марутян, докторка наук з державного управління, професорка Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
"Тобто м'яка сила – це, як правило, розважальний продукт. Наприклад фільм "Свати" – це інформаційна зброя, тому що там були чітко закладені ідеї "русского міра" про те, що нібито ми один народ", – пояснює Рена Марутян.
Вона зауважила, що це український продукт, який несе антиукраїнські сенси, зокрема показує українців меншовартими, недолугими, кумедними. І що найгірше – це не випадковість, а замовлена спецоперація, про яку виконавці могли й не знати. І такі спецоперації йдуть ще з радянських часів і нікуди не діваються.
За її словами, засоби інтертеймент дають такий ефект, що коли людина ніби розслабляючись потрапляє під інформаційний вплив через кіно, мультики і навіть комп'ютерні ігри російського виробництва, вона не усвідомлює, що є під впливом.
"Сучасна війна – це війна смислів, цивілізаційна війна, це за розуміння картини світу", – наголошує професорка.
Читайте також: "Емоції, як хороші, так і погані, випалюватимуть ізсередини" – Покальчук про стан українців після війни
Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.