Politonline.ru

Стало відомо, які чартерні авіакомпанії найнепунктуальніші

    Основною причиною затримок є технічні моменти, пов'язані з несправністю повітряних суден, а основною причиною конфліктних ситуацій в аеропорту – невиконання деякими чартерними авіакомпаніями Правил повітряних перевезень, тобто роботи з пасажирами затриманих рейсів

    За даними аеропорту "Бориспіль", за тиждень – з 25 червня до 3 липня – п'ять чартерних авіакомпанії спрацювали з регулярністю нижче 50%. Про це йдеться в колонці гендиректора аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна, яка опублікована на LIGA.net.

    За його повідомленням, зараз в аеропорту "Бориспіль" 90% чартерних пасажирів перевозяться трьома авіакомпаніями, однак негативну статистику "роблять" решта 10%.

    У топ–5 найбільш непунктуальних чартерних авіакомпаній минулого тижня за даними Рябікина увійшли: авіакомпанія Bravo з регулярністю перельотів 44%, "Атласджет" з регулярністю 33%, SkyUp – 25%, YanAir – 7%, Anda Air – 0%. При цьому, найвищий показник серед чартерних перевізників минулого тижня показала "Роза Вітрів" – 92%.

    "З регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія АзурЕйр, – зазначає Павло Рябікін.  При цьому, авіакомпанія АзурЕйр – єдиний чартерний перевізник, представники якого постійно знаходяться в аеропорту і під час затримок рейсів надають пасажирам весь необхідний обсяг послуг та інформаційного супроводу. Наприклад, з початку літньої навігації авіакомпанією АзурЕйр затримано на тривалий термін в квітні 4 вильоти, в травні 10 вильотів, в червні 31, що склало 10,5%, 27,8% і отже 37,8% затриманих рейсів від загальної кількості . При цьому пасажирська служба аеропорту не зафіксувала жодного випадку порушення порядку обслуговування пасажирів».

    За даними "Борисполя", основною причиною затримок є технічні моменти, пов'язані з несправністю повітряних суден, а основною причиною конфліктних ситуацій в аеропорту – невиконання деякими чартерними авіакомпаніями Правил повітряних перевезень, тобто роботи з пасажирами затриманих рейсів.

    "Я не стану в даному контексті називати будь-які комерційні найменування – останнім часом їх назви в топі авіаційних антирейтингів серед всіх вітчизняних ЗМІ та користувачів соціальних мереж", – додав Рябикин.

    Як повідомляв 5.UA, вартість проїзду в автобусах Skybus між Центральним залізничним вокзалом та аеропортом "Бориспіль" зросла – з 80 до 100 грн.

    Попередній матеріал
    "За час голодування втратив 15 кг": сестра вперше зустрілася з Сенцовим у російській колонії
    Наступний матеріал
    Трагічна смерть на Київщині: 15-річний хлопець загинув, коли робив фото

    Відпочинок у терміналі, або як не стати жертвою туроператора

    "Не ображайтеся": Державіаслужба перевірить літаки, які здійснюють нерегулярні перевезення

    Клімкін: компанії, які спричинили туристичний колапс, ретельно перевірять

    В "Антонові" розповіли, чому лінійка Ан-158 простоює в цехах роками

    Новий президент "Антонова": Завдання номер один – запуск серійного виробництва

    Майже другу добу: сотні українських туристів не можуть вилетіти з Тунісу