За даними аеропорту "Бориспіль", за тиждень – з 25 червня до 3 липня – п'ять чартерних авіакомпанії спрацювали з регулярністю нижче 50%. Про це йдеться в колонці гендиректора аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна, яка опублікована на LIGA.net.
За його повідомленням, зараз в аеропорту "Бориспіль" 90% чартерних пасажирів перевозяться трьома авіакомпаніями, однак негативну статистику "роблять" решта 10%.
У топ–5 найбільш непунктуальних чартерних авіакомпаній минулого тижня за даними Рябікина увійшли: авіакомпанія Bravo з регулярністю перельотів 44%, "Атласджет" з регулярністю 33%, SkyUp – 25%, YanAir – 7%, Anda Air – 0%. При цьому, найвищий показник серед чартерних перевізників минулого тижня показала "Роза Вітрів" – 92%.
"З регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія АзурЕйр, – зазначає Павло Рябікін. При цьому, авіакомпанія АзурЕйр – єдиний чартерний перевізник, представники якого постійно знаходяться в аеропорту і під час затримок рейсів надають пасажирам весь необхідний обсяг послуг та інформаційного супроводу. Наприклад, з початку літньої навігації авіакомпанією АзурЕйр затримано на тривалий термін в квітні 4 вильоти, в травні 10 вильотів, в червні 31, що склало 10,5%, 27,8% і отже 37,8% затриманих рейсів від загальної кількості . При цьому пасажирська служба аеропорту не зафіксувала жодного випадку порушення порядку обслуговування пасажирів».
За даними "Борисполя", основною причиною затримок є технічні моменти, пов'язані з несправністю повітряних суден, а основною причиною конфліктних ситуацій в аеропорту – невиконання деякими чартерними авіакомпаніями Правил повітряних перевезень, тобто роботи з пасажирами затриманих рейсів.
"Я не стану в даному контексті називати будь-які комерційні найменування – останнім часом їх назви в топі авіаційних антирейтингів серед всіх вітчизняних ЗМІ та користувачів соціальних мереж", – додав Рябикин.
Як повідомляв 5.UA, вартість проїзду в автобусах Skybus між Центральним залізничним вокзалом та аеропортом "Бориспіль" зросла – з 80 до 100 грн.