Очільник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський в ефірі "Час: Online" у п'ятницю, 3 лютого, розповів про те, скільки в середньому необхідно коштів для відкриття однієї станції метро.
"Все залежить від ТЕО (технічно-економічного обгрунтування), залежить від глибини залягання метрополітену: якщо мілка глибина - це одна вартість, якщо глибоке залягання - вартість збільшується в рази. Тоді при розробці ТЕО (технічно-економічного обгрунтування) обирається максимальний маршрут, в першу чергу по максимальній загрузці метрополітену і зручності для наших пасажирів, аби станції знаходилися у пішій доступності", - розвповів директор метрополітену Віктор Брагінський.
"Якщо, наприклад, ми говоримо про метро на Виноградар, то дві станції протяжністю лінії 3,7 км приблизно може коштувати приблизно 5 мільярдів гривень", - додав він.
За словами очільника метрополітену, наземне розташування станції метрополітену значно скорочує витрати на будівництво, проте у столиці не так багато вільної наземної площі, тому ефективним є будівництво підземних станцій.
Віктор Брагінський також зазначив, що кошти на відкриття та побудову нових станцій виділяє місто, депутати, так як затрати на розвиток інфраструктури метрополітену, придбання рухомого составу і всі глобальні питання, які пов'язані із будівництвом та ремонтом, не закладені в тарифі. Відповідно через програму соціально-економічного розвитку закладаються кошти і розраховуються витрати на проекти. Крім того є досвід вкладання коштів у будівництво метрополітену приватними компаніями.
Нагадаємо також, що в ефірі "Час: Online" Віктор Брагінський повідомив про те, за яких умов розпочнеться будівництво метро на Троєщину.