17 травня набув чинності указ Президента про введення санкцій відносно ряду російських інформаційних продуктів, до переліку яких потрапили популярні серед рекламодавців рекламні майданчики "ВКонтакте" і "Однокласники". Дослідницька компанія Gemius Україна проаналізувала аудиторію і активність рекламодавців на цих ресурсах до і після їх блокування у країні, а заодно компанія звернула увагу на те, як йдуть справи у Facebook, якому блокування конкурентів тільки на руку, повідомляє AIN.UA.
В аналіз включені дані дослідження онлайн-аудиторії gemiusAudience (ПК) і моніторингу онлайн рекламних кампаній gemiusAdReal (відеореклама) за тиждень до введення санкцій – 8-14 травня і за тиждень після – 22-28 травня.
Частка користувачів на заблокованих соціальних мережах знизилася: "ВКонтакте" втратив 3,7 млн користувачів на ПК, а "Однокласники" – 2,6 млн. До введення санкцій "ВКонтакте" охоплював 50,5% відвідувачів уанету, а всього за тиждень охоплення аудиторії знизилося до 30,8%. Нагадаємо, що раніше даний ресурс займав лідируючі позиції на ринку і був найбільш відвідуваною соціальною мережею країни.
Охоплення аудиторії на "Однокласниках" впало з 22,3% до 8,5%.

Водночас введення санкцій позитивно позначилося на Facebook. Тижнева аудиторія соцмережі до заборони російських ресурсів становила 5,3 млн користувачів (28,5% охоплення), а після блокування зросла на 2,2 млн. З 22 по 28 травня соціальну мережу відвідали 7,5 млн українців – 40% всіх інтернет-користувачів за тиждень.
Аудиторія Yandex.ua знизилася на 1,9 млн користувачів: перед забороною ресурсу сайт охоплював 38,1% всіх користувачів уанету за тиждень, після заборони – 28,0%. Mail.Ru втратив більше користувачів – 2,5 млн: з 8 по 14 травня портал відвідали 31,7% тижневої аудиторії української мережі, а з 22 по 28 травня – 18,6%.
Активність рекламодавців у заблокованих соціальних мережах знизилася. Найбільший спад охоплення аудиторії відеореклами спостерігається у "ВКонтакте" – на 92% (2,17 млн користувачів). В "Одноклассниках" з 22 по 28 травня відеореклама охопила 400 тис. користувачів, що на 77% менше, ніж на тиждень до заборони ресурсів.
Відеореклама на Facebook охопила більше аудиторії, проте темпи зростання активності рекламодавців менш стрімкі – частка охопленої аудиторії виросла на 30%.

Охоплення аудиторії відеореклами на Yandex.ua знизилося на 72,8%, Mail.Ru – на 34,3%.
"Оні прієдут": соцмережі вибухнули фото "безтуристичного Криму" – фотогалерея















