Розлого про пристрої TruCAM

Реінкарнація радарів: розлого про пристрої TruCAM на українських дорогах

Суми покарання коливатимуться – залежно від того, наскільки водій перевищив швидкісне обмеження

Водіям до уваги – відсьогодні в Україні на дороги повертаються спецзасоби для вимірювання швидкості. Йдеться про сканер TruCAM – такі прилади застосовуватимуть на ділянках підвищеного ризику, зокрема, у місцях концентрації ДТП та на аварійно-небезпечних ділянках. Вже є перші зафіксовані порушники. Щоправда, їх не штрафували – лише попередили. А по кишені порушення почнуть бити вже за тиждень.

З 8-го жовтня в Україні відновлюють контроль над швидкістю автівок – за допомогою спецобладнання TruCAM. 25 фіксаторів швидкості руху – на всю Україну. Авто потраплятиме в зону контролю пристрою на відстані 1200 метрів, а за 70 метрів – фіксатор робитиме фото авто з водієм за кермом. Перший тиждень – без штрафів. Далі порушників каратимуть.

TruCAM застосовуватимуть не будь-де. Є чіткий перелік, в якому понад 20 ділянок шляхів міжнародного та національного значення. Про такий контроль попередять і водіїв – поліцейські автівки мають вмикати сині маячки.

Розлого про пристрої TruCAM

А щодо традиційних звинувачень у хабарах, які лунали в бік ДАІ, у поліції кажуть: інспектори не зможуть підтасувати результат радара. Тому запевняють, що корупції не буде.

TruCAM американського виробництва закупили ще за часів ДАІ по $10 тис. "Відновили до нормального технічного стану, завірили, калібрували. Це забирає досить великий період часу", – запевняє начальник IT-відділу патрульної поліції Сергій Довгоног.

Розлого про пристрої TruCAM

Прилади працюють за температури від -30°C до +70°C, похибка в межах 2 км/год. Пристрій контролює лише одну автівку. У столиці поліцейські вимірюватимуть швидкість на проспектах Перемоги і Бажана. Однак наша знімальна група у першій половині дня TruCAM на цих шляхах не побачила.

На виїзді зі столиці, на початку траси "Київ – Чоп", патрульні розповідають: їх вчили користуватися пристроями TruCAM. Але поки що працюють без радарів.

А ось на Волині завдяки їм уже зловили перших порушників. На трасі "Устилуг – Луцьк – Рівне". На цій ділянці, за словами копів, часто стаються аварії. "Водії звикли, що нема на дорозі ніяких приладів, ніхто не заміряє швидкість, і їдуть хто як хоче. Водієві не можна наказати. Нема приладу – не можемо нічого довести", – каже патрульний Віктор Чернюк.

Опитані журналістами водії по-різному ставляться до реінкарнації радарів. Щодо авто на так званих євробляхах, у патрульній поліції розтлумачують: інспектор на місці штрафуватиме водія. А хто власник машини – немає значення. Суми покарання коливатимуться: за перевищення у 20-50 км/год – штраф 255 грн. Якщо більш як 50 км/год – 510 грн.

Розлого про пристрої TruCAM

Анна Брикова, Олексій Тищенко, Павло Мельничук, "5 канал"

Попередній матеріал
ПТУРи, вилазки та "сірі" позиції: українські бійці розповіли про тактику ворога
Наступний матеріал
Вода, електрика, тепло: що з цього Україна постачає на окупований Донбас і хто за це платить

"Обери життя!": в Києві стартувала Всеукраїнська акція зі збору автомобільних заглушок

У Харкові копи жорстоко били пасажирів метро – прокуратура оприлюднила відео

У Львові інспектори вийшли на пошук любителів паркуватися абиде – що необхідно запам'ятати водіям

У Київраді депутата облили "зеленкою" і надавали стусанів – подробиці

Участь ГРУшника Чепіги у втечі Януковича підтвердив Аваков

Нові правила: як тепер паркуватися в Києві та за що доведеться платити штраф