В "Укрзалізниці" пояснили, як можна повернути електронні квитки у зв'язку з тимчасовою забороною повернення коштів через Інтернет. Тож повернути гроші за оформлені електронні проїзні документи у внутрішньому сполученні в період дії заборони можна у квиткових касах залізничних вокзалів України, а також за допомогою поштового відправлення. Про це повідомила прес-служба перевізника.
Пасажири, які перебувають територіально далеко від пунктів продажу (квиткових кас), перебувають за межами держави або не мають можливості за станом здоров'я або з інших поважних причин звернутися в каси особисто, можуть надсилати на адресу регіональних філій за місцем проживання або на адресу філії "Пасажирська компанія" роздруковані квитки, а також заяву про повернення коштів. При цьому разом із заявою, в якій необхідно вказати інформацію банківської платіжної картки, потрібно відправити довідки, що підтверджують, що пасажир не має можливості повернути квитки в касах з "поважних причин". Це може бути, наприклад, довідка про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону тощо.
У компанії також уточнили, що заборона на повернення квитків через Інтернет буде діяти з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" тимчасово призупинила повернення квитків через Інтернет.
Дивіться також фотогалерею за темою:
ФОТО: В Україні завершили будівництво одного з найдовших залізничних тунелів – Бескидського









