Українські агентства Banda Agency і Republique отримали бронзову нагороду Каннських левів у категорії Desing Lions за брендинг Євробачення-2017. Про це повідомили в Banda Agency.
У коментарі The Village Україна засновник Banda Павло Вржещ сказав, що задоволений тим, що "за 60 років Євробачення в конкурсі не було видатного дизайну".
"Те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду - це наша маленька гордість. І це тільки зміцнює віру, що український креатив набагато крутіший і сміливіший, ніж ми всі звикли думати", – зазначив він.
Міжнародний фестиваль реклами − Каннські леви − є одним з найавторитетніших рекламних фестивалів. Першу премію вручили ще в 1954 році.
Над логотипом автори працювали два тижні. Серед безлічі варіантів вибрали NAMYSTO. Бюджет проекту склав 420 тисяч гривень (з яких ПДВ – 70 тисяч гривень). Ключовим гаслом конкурсу стала фраза "Celebrate Diversity", що означає "Шануймо розмаїття".
Як повідомляв 5.UA, 12 травня, в Лісабоні відгримів фінал співочого шоу "Євробачення-2018". Переможцем конкурсу цього року стала співачка Netta Barzilai з Ізраїлю.