фото Кореспондент

Мін'юст зареєстрував порядок повної перевірки електронних декларацій

    Тепер НАЗК має можливість провести повноцінний аналіз статків чиновників у поданих ними деклараціях

    У понеділок, 13 лютого, Міністерство юстиції України зареєструвало Порядок повної перевірки електронних декларацій чиновників. Про це інформує прес-служба уряду.

    "Міністерство юстиції сьогодні (13 лютого) невідкладно зареєструвало напрацьований робочою групою при Секретаріаті Кабміну Порядок повної перевірки електронних декларацій чиновників. Тож тепер НАЗК має можливість провести повноцінний аналіз статків чиновників у поданих ними електронних деклараціях", – йдеться в повідомленні.

    Як нагадали у відомстві, з ініціативи міністра юстиції Павла Петренка було створено робочу групу з підготовки порядків щодо проведення повної перевірки е-декларацій після того, як НАЗК впродовж кількох місяців не могло подати для реєстрації в Мін’юсті якісно розроблені версії документів, які б повністю відповідали чинному законодавству та не обмежували права людини.

    1 лютого цьогоріч прем'єр-міністр Володимир Гройсман розкритикував роботу керівника НАЗК Наталії Корчак та заявив про спроби завадити роботі системи електронного декларування. 10 лютого стало відомо, що НАЗК затвердив новий порядок перевірки е-декларацій, розроблений Міністерством юстиції. 

    Попередній матеріал
    Україна не веде торгівлі з окупованими територіями – відбувається переміщення товарів – Зубко
    Наступний матеріал
    ГПУ повідомила про підозру начальнику управління ДФС за неподання е-декларації

    Мін'юст запропонував створити у Кабміні робочу групу, яка виконає завдання НАЗК щодо перевірки е-декларацій

    Ляшко вніс зміни до е-декларації: придбав нерухомості на 15 мільйонів

    НАБУ розслідує 25 кримінальних проваджень через е-декларації