Фото із відкритих джерел

МАУ послуги беруть, а оплачувати не хочуть: як авіакомпанія заборгувала державі 476 млн грн – "Схеми"

Читайте по-русски
2018 рік авіакомпанія закінчила з величезним збитком – 2,7 млрд гривень

На початку року компанія МАУ, яка належить Арону Майбергу та Ігорю Коломойському, заявила про серйозні фінансові проблеми. І, схоже, планує вирішувати свої проблеми за рахунок держави. Про це повідомили журналісти програми "Схеми: корупція в деталях".

Зараз ДП "Украерорух", яке є постачальником аеронавігаційного обслуговування, судиться з компанією МАУ. "Міжнародні авіалінії України" заборгували "Украероруху" близько півмільярда гривень за вже надані аеронавігаційні послуги.

"На сьогоднішній день МАУ заборгувало, і передано до суду позови на суму біля півмільярда – 476 мільйонів гривень", – розповіла очільниця юридичної служби державного "Украероруху" Олена Карнаух.

Ця різниця виникла, тому що в авіакомпанії вирішили платити менше. Там вважають, що ціни на такі послуги невиправдано високі. І, як стверджує Олена Карнаух, МАУ прагне ці ставки переглянути, втім, "Украерорух" із цим не погоджується.

"Наша позиція у судовому процесі: МАУ за отримані послуги має сплатити так, як і всі компанії. А позиція МАУ: немає питання щодо надання послуг. Є питання до тарифів, є питання до розрахунків. Ми, звичайно, доводимо, що тарифи затверджені наказом Міністерства інфраструктури, який зареєстрований у Міністерстві юстиції – тобто, має виконуватися усіма. А МАУ дуже хоче, щоб були переглянуті ці ставки", – каже Олена Карнаух.

І як у випадку з "ПриватБанком", українські суди вже стають на сторону пов’язаної з Коломойським компанії. Адже згідно з рішенням українського суду, "Украероруху" заборонено припиняти надавати послуги, незважаючи на несплату попередніх боргів.

Тобто в Коломойського через суди намагаються зробити все, щоб не повертати півмільярда гривень – і водночас продовжувати користуватися послугами від держави за тарифом, вигідним МАУ.

Сам олігарх у коментарі "Схемам" сказав: "Я не керую компанією МАУ. Якщо має борги, так вона діє відповідно до своїх контрактів і домовленостей. Значить, грошей немає ***".

Більше того, авіакомпанія Коломойського нині ще й намагається відсудити в держави гроші за 2016-17 роки, коли МАУ платила за послуги, за їхньою версією, несправедливо дорого. Тому вимагає повернути різницю, а це майже 900 млн гривень.

Тобто вже сьогодні держава, по суті, субсидує приватну авіакомпанію, яка заручившись підтримкою українських суддів, міняє під себе правила гри на авіаційному ринку. І не виключено, що апетити МАУ будуть і надалі збільшуватися.

Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що МАУ "забула" в Києві 30 пасажирів, які мали полетіти в Одесу.

Також дивіться фотогалерею за темою:

В Індії списаний літак Airbus перетворили на ресторан – ФОТО

Попередній матеріал
"Жадан і собаки", "Папа Карло" та інші: у Харкові біля намету "Все для перемоги" відбувся рок-концерт
Наступний матеріал
Прокуратура має намір повторно заґратувати Савченко і Рубана – подробиці

МАУ "забула" в Києві 30 пасажирів, які мали полетіти в Одесу

МАУ змінила правила перевезення ручного багажу

На зимовий період МАУ скоротить кількість польотів до Європи