sai.gov.ua

Лише 15% українських водіїв користуються ременями безпеки – Мінінфраструктури

Уряд уже має стратегію, як заохочувати українців бути "безпечнішими" під час водіння машинами

Про таке заявив в ефірі "5 каналу" менеджер реформ дорожнього сектора Команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України Віктор Загреба.

Загреба сказав, що зростання кількості ДТП в Україні – це комплексна проблема, тому прості рішення тут не допоможуть. Він нагадав, що вже цього року має запрацювати автофіксація порушень правил дорожнього руху: "На це вже є і нормативна база, і фінансові ресурси. Це будуть і стаціонарні камери, і мобільні камери, які встановлять в автомобілях патрульної поліції. І правоохоронці зможуть бачити порушення, хто перевищив швидкість, і наздоганяти його та виписувати квитанцію".

Він також наголосив, що аби убезпечити рух на дорогах України, уряд розробив стратегію на цей рік і планує діяти за чотирма напрямками: "Перший – інфраструктурний напрямок – зробити вулиці, дороги, перехрестя, пішохідні переходи безпечнішими фізично. Мета – щоб унеможливити ДТП там, де це можливо, а якщо це не вдається, то принаймні зменшити наслідки ДТП. Тобто дороги і вулиці мають бути такими, аби пробачати помилки. Бо люди приймають хибні рішення, структура має пробачати ці помилки і не карати людей смертю. Другий напрямок – просвіта – робота зі свідомістю громадян, підняття їхнього рівня обізнаності. Західні практики кажуть, що найкраще – це соціальна реклама. Інформація має йти різними каналами і доносити меседжі. І вже на цей рік запланована шонайменше одна національна кампанія для подолання проблеми швидкості... Інша проблема – це ремені безпеки, бо рівень користування в Україні не перевищує 15% серед водіїв при тому, що зобов'язані користуватися всі. Ще одна тема – алкоголь. Хоча вона з погляду безпеки руху нині менш впливова. Будуть борди, брошури, відеоролики, публікації в газетах, в інтернеті, у Facebook, через мобільні телефони – всіма каналами доноситимуть ризики цієї небезпечної моделі поведінки. Це те, що має бути цього року, але не всі одночасно".

Детальніше дивіться у повному відео інтерв'ю:

Нагадаємо, ранком 17 квітня в центрі Кривого Рогу сталася потрійна аварія. Там зіткнулися маршрутка, легкова Mazda та автобус. В аварії загинули вісім пасажирів мікроавтобусу, ще 21 людина постраждала. У Кривому Розі оголосили день жалоби за загиблими в ДТП.

ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
Швидка допомога, Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
Швидка допомога, Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
ДТП Кривий Ріг
/
Швидка допомога, Кривий Ріг
/
Швидка допомога, Кривий Ріг
/
Швидка допомога, Кривий Ріг
/

Попередній матеріал
Не "трактористи-комбайнери": оборонці Широкиного готуються приймати ворожих "мишей"
Наступний матеріал
Знайти винного: на Донеччині у полишеній комунальниками ямі загинула дівчинка

Членство у НАТО, "подвійні стандарти" та війська РФ – деталі з другого дня безпекового форуму в Києві

Можливий удар по Сирії від США: найбільші авіакомпанії змінили свої маршрути

Київський безпековий форум – трансляція

"Безпечне майбутнє в умовах агресії РФ неможливе": всі деталі з безпекового форуму в Києві

У Львові інспектують ями та вибоїни: чому цьогоріч дорога "летіла, як ніколи"

Договір про дружбу з РФ, співпраця з СНД та "Nord Stream-2": головне з безпекового форуму в Києві