російська "Росавиация" замовила сертифікаційні роботи для продовження терміну служби літаків Ан-26 ще на 10 років, повідомляє Defense Express. Таке рішення пов'язане з критичною нестачею регіональних авіалайнерів у рф через санкції та провал імпортозаміщення.
За даними російських джерел, у цивільній авіації рф зараз експлуатуються:
- 13 Ан-26 у вантажному варіанті
- 23 Ан-26-100 у пасажирському варіанті.
Середній вік цих літаків уже досяг 50 років, але їх експлуатація продовжиться щонайменше на десятиріччя через відсутність альтернатив.
рф мала намір замінити Ан-26 новими літаками:
- ТВРС-44 "Ладога" – старт виробництва перенесений з 2024-го на 2028 рік
- Іл-114-300 – замість 2024 року почне експлуатуватися не раніше 2026 року
- Іл-114МП – військова версія, що також затримується.
До 2022 року російські авіаперевізники могли купувати De Havilland Dash-8, ATR 42 та ATR 72, але санкції Заходу унеможливили цей імпорт.
Проблеми з оновленням флоту свідчать про кризу російської авіації. Продовження терміну служби застарілих Ан-26 лише тимчасово відтермінує катастрофічну ситуацію, яка посилюватиметься з кожним роком.
Читайте також: У ЗМІ дізналися, чи погодиться путін на 30-денне перемир'я.
Дивіться також:
Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.