uscga.org.ua

Криза в російській авіації: через санкції старі Ан-26 літатимуть ще десятиліття

Читайте по-русски
Росавіація не знайшла способу оновити флот після санкцій

російська "Росавиация" замовила сертифікаційні роботи для продовження терміну служби літаків Ан-26 ще на 10 років, повідомляє Defense Express. Таке рішення пов'язане з критичною нестачею регіональних авіалайнерів у рф через санкції та провал імпортозаміщення.

За даними російських джерел, у цивільній авіації рф зараз експлуатуються:

  • 13 Ан-26 у вантажному варіанті
  • 23 Ан-26-100 у пасажирському варіанті.

Середній вік цих літаків уже досяг 50 років, але їх експлуатація продовжиться щонайменше на десятиріччя через відсутність альтернатив.

рф мала намір замінити Ан-26 новими літаками:

  • ТВРС-44 "Ладога" – старт виробництва перенесений з 2024-го на 2028 рік
  • Іл-114-300 – замість 2024 року почне експлуатуватися не раніше 2026 року
  • Іл-114МП – військова версія, що також затримується.

До 2022 року російські авіаперевізники могли купувати De Havilland Dash-8, ATR 42 та ATR 72, але санкції Заходу унеможливили цей імпорт.

Проблеми з оновленням флоту свідчать про кризу російської авіації. Продовження терміну служби застарілих Ан-26 лише тимчасово відтермінує катастрофічну ситуацію, яка посилюватиметься з кожним роком.

Читайте також: У ЗМІ дізналися, чи погодиться путін на 30-денне перемир'я.

Дивіться також:

Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій. Також стежте за нами у мережі WhatsApp. Для англомовної аудиторії маємо WhatsApp англійською.

Попередній матеріал
Volkswagen може почати виробництво військової техніки: що відомо
Наступний матеріал
Балістична ракета, яка вдарила по Одеському порту, мала касетну бойову частину – фото
Loading...