Всеукраїнський контакт-центр із протидії коронавірусу розпочав свою роботу. Про це повідомив міністр охорони здоров'я Максим Степанов.
Телефонувати можна у разі виникнення будь-яких запитань, які стосуються COVID-19. Дзвінки прийматимуть цілодобово, у call-центрі працюють одночасно 150 операторів. Усі заявки будуть фіксувати в єдиній системі, яка автоматично відправлятиме їх на розгляд у регіони.
"Наприклад, ви зателефонували з якогось там невеликого міста у Хмельницькій області, і вас турбує питання, що ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю. Або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів, або комп'ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Зрозуміло, що для того, щоб з'ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію", – пояснив Степанов.
Як повідомляв 5.UA, у понеділок, 2 листопада, в Україні набуває чинності новий розподіл за зонами карантину. Уперше в "помаранчевих" і "червоних" зонах опинилися всі області країни, за винятком однієї.