Старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар заявив, що єдина дорога, яка веде до Кримського мосту з боку окупованої Керчі, побудована на зсувному схилі, а без його зміцнення автомобільне полотно сповзе разом із берегом. Про таке повідомив OBOZREVATEL.
За словами фахівця, це відбувається, бо ніхто не проводив належних досліджень перед будівництвом конструкції. А тепер постійно доводиться все допрацьовувати, що тягне за собою додаткове фінансування.
"Той бік мосту, що йде на півострів, наскільки я пам'ятаю – це зсувний схил, і він має повзти, бо на ньому зосередили великі навантаження, зокрема туди увійшов і міст. Його можна закріпити, але це знову потягне додаткові витрати, і потрібен постійний моніторинг берега, бо якщо він поповзе, то за ним поповзе і дорога. І таких прикладів в історії дуже багато", – наголосив Юрій Медовар.
Він стверджує, що з точки зору геології – це найгірше місце для мосту.
"Я боюся, що експлуатаційні витрати на утримання цього мосту переважать вартість його самого, до цього все йде", – підсумував науковець.