Керченський підхідний канал стрімко міліє, що може становити загрозу для судноплавства каналу. Про це свідчать дані стосовно фактичних глибин акваторії порту "Керч", що надходять з капітанії. Про таке інформує УНІАН із посиланням на Керч.ФМ.
Судячи з опублікованих відомостей, Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проводити в торговельний порт судна з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів. Причому цей процес різко активізувався після початку будівництва Кримського мосту.
У зазначеному вище проміжку часу капітан порту кілька разів коригував прохідні осади судів, причому тільки в бік зменшення. На думку спеціаліста, який пропрацював у портах Керчі майже два десятки років, замулювання каналу – природний процес.
У "нульових" роках очищення каналу було дуже рідкісним і дорогим заходом. Ситуація компенсувалася повільним замулюванням. Після початку будівництва Кримського моста в кінці 2015 року замулювання стрімко зросло. Портовики кажуть, що це через зміни гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опор мосту. Створюється ефект "гребінки". Потік води прагне обійти міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти
Також він наголосив, що зменшення прохідної осадки дуже негативно впливає на можливості портів:
У принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак такий ефект спостерігається також у самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька суден сіли на мілину на фарватері з Кавказької сторони в тих місцях, де раніше вони вільно проходили
Також експерт наголосив, що зменшення прохідної осадки дуже негативно впливає на можливості портів, що разом з санкціями вже вбило морську галузь Керчі.