112.ua

Бойовики виклали в мережу дані акредитованих у штабі АТО журналістів

    СБУ проводить розслідування стосовно оприлюднення даних журналістів, яким чином відомості про акредитацію могли потрапити до рук бойовиків

    Один із сайтів проросійських бойовиків опублікував імена та контактні дані українських і зарубіжних журналістів, які отримували акредитацію у штабі АТО для роботи на Донбасі, повідомляє "ЛІГАБізнесІнформ".

    На сайті доступні для скачування два файли в форматі pdf. У першій таблиці представлені імена, місця роботи та номери мобільних телефонів журналістів українських телеканалів, друкованих ЗМІ та інтернет-видань. У другій таблиці – представники зарубіжних медіа: BBC, CBN, Sky News, VICE News, AFP та інші.

    Вказується, що це дані станом на 10 жовтня 2014 року. У базі – близько 1900 імен.

    Як інформував 5.ua, 24 травня "Миротворець" передрукував список журналістів із контактними даними, опублікований МЗС РФ.

    Нагадаємо, сайт "Миротворець" оприлюднив контактні дані журналістів, які акредитувалися на окупованих бойовиками територіях Донбасу. Крім представників українських ЗМІ, до списку потрапили зарубіжні кореспонденти всесвітньо відомих видань. Журналістська спільнота гостро відреагувала на оприлюднення цих матеріалів. Представники медіа зробили колективну заяву. 13 травня "Миротворець" після публікації списку журналістів оголосив про закриття. Відомо, що прокуратура Києва відкрила кримінальне провадження за фактом публікації персональних даних журналістів.

    20 травня стало відомо, що "Миротворець" "вибачився" за застарілий та опублікував новий список акредитованих у "ДНР" журналістів.

    Попередній матеріал
    Російські диверсанти обстріляли самі себе на Донбасі – є загиблі
    Наступний матеріал
    Снайпери поранили двох українських армійців на Донбасі – Мотузяник

    "Ми довго не могли наважитись" – "Миротворець" опублікував черговий список журналістів

    "Миротворець" "вибачився" за застарілий та опублікував новий список акредитованих у "ДНР" журналістів

    Аваков про скандал із "Миротворцем": журналісти самі передали свої дані окупантам

    "Миротворець" після публікації списку журналістів оголосив про закриття