Протягом 2019 та 2020 років із лав Військово-повітряних сил ЗСУ звільнилося майже 140 льотчиків-випробувачів, а до кінця 2021 року – ще приблизно 40 пілотів планують піти.
Таку тенденцію командування частково пояснює внутрішньою конкуренцією через заробітну плату із Міністерством внутрішніх справ, розповів представник ВПС ЗСУ Олег Гаврилко, передає "Радіо Свобода".
У ВПС посилаються на статистику, яка вказує на нижчий дохід армійців – що, мовляв, і стимулює перетікання кадрів до МВС.
Зі слів Гаврилка, у Міноборони планують підвищити грошове забезпечення льотчиків. Відповідне питання вже розглянули в Генеральному штабі, але позитивного рішення поки що немає.
Серед інших очевидних проблем називається надмірна забюрократизованість роботи пілотів – майже 70% робочого часу вони витрачають на заповнення та вивчення документів.
"Дуже багато письмової роботи, яка не потрібна. Льотчик у середньому має наліт 40-50 годин на рік", – вказав офіцер 831-ї бригади тактичної авіації ВПС ЗСУ.
Він визнав, що певні зрушення в цьому питанні є, але якщо порівнювати з іншими країнами та державами-членами НАТО – це "смішні цифри" нальоту.
Дивіться також: Як німецький пілот-аматор обвів навколо пальця "найпередовішу" систему протиповітряної оборони СРСР