Скріншот відео

З дитячими візками через колію: чому мешканці Ватутіного не можуть нормально потрапити в місто

А коли шлях перегороджують вантажні потяги, – люди змушені пролазити під вагонами

Відрізані від міста кілька сотень мешканців Ватутіного, що на Черкащині. Житлові будинки від лікарні та магазинів відділяє шеститиколійна залізниця без пішохідного переходу. Надземний міст в аварійному стані, проте ні ремонтувати його, ані зводити новий у Ватутіному планів немає. Місцеві змушені ходити коліями, деякі з велосипедами та дитячими візками.

Люди тягнуть через рейки велосипеди та дитячі візки, а коли шлях перегороджують вантажні потяги, – змушені пролазити під ними. Пенсіонерка Ірина Третяк пояснює – все тому, що облаштованого переходу через колії немає. Найближчий – за півтора кілометра.

"Я не можу нагнутися і перелізти під вагон, ось мені куплять хліба, бо нема ніде магазину – я вертаюся додому, хто може – дітки малі, у дитсадок чіпляються під вагоном і вилазять на вагон", – розповідає місцева мешканка.

Від міста відрізані чверть населення Ватутіного. 15 років тому надземний міст через залізницю визнали аварійним, відтоді шлях до міста перетворився на небезпечну подорож. Люди зверталися до залізничників та міських чиновників з проханням прокласти хоча б плити.

"Можна було б обновити. Нам категорично сказали ні – нічого ми обновлять не будемо, бо це небезпечно", – каже мешканка Ватутіного Вікторія Хан.

Представники вантажно-транспортного управління, на балансі якого аварійний міст, кажуть – він відновленню не підлягає. Треба будувати новий.

"Чиї колії – той повинен облаштовувати і перехід, там проходять в районі моста 4 колії, 3 колії залізниці і одна колія ВТУ, вантажно-транспортного управління. Через нашу колію перехід є, можна піти переконатися, там плити, через їх колії – там нічого немає", – пояснює в.о. директора ДП "Ватутінське вантажно-транспортне управління" Володимир Дробот.

Начальник станції пояснює – тут перехід прокладати плитами не можна – небезпечно, необхідний тільки надземний міст. Виконати роботи готові, але для цього їм потрібні від міста гроші та проект

"Для того, щоб приступити до виконання робіт – треба зробити проект, який би відповідав нормам, на залізниці. Є проектна організація, але потрібен замовник, залізниця повинна бути виконавцем, замовником має виступати міська рада, тобто для своїх жителів, щоб забезпечити їх. Залізниця не проти", – пояснює начальник станції "Багачеве" Андрій Дроговоз.

У міськраді розводять руками, мовляв, кошти взяти ніде, адже у Ватутіному немає великих підприємств, тому наповнюють бюджет лише державними дотаціями.

"Щоб його створити – цей проект і все інше, для цього необхідне фінансування, мова йде про те, що ми повинні профінансувати частину, то ми готові фізично і морально на це піти, але коштів на це фізично немає", – пояснює перший заступник Ватутінського міського голови Юрій Кубявка.

Нині міська влада готує лист до "Укрзалізниці" з проханням допомогти з будівництвом переходу. Якщо дійдуть згоди – роботи зможуть провести протягом чотирьох місяців.

Яна Лимаренко, Олександр Коваленко, "5 канал"

Попередній матеріал
Маскували під паливо: на кордоні з Польщею виявили фуру з понад 16 тис. пачок сигарет
Наступний матеріал
Зустріч Президента України з обдарованою молоддю – відео

"Залишили під вербою": на Черкащині родину звинувачують у смерті немовляти – подробиці

До 2022 року в "Борисполі" збудують додаткову злітно-посадкову смугу – гендиректор аеропорту

Біля аеропорту "Бориспіль" збудують нову автостанцію – подробиці

Омелян описав маршрут Пан'європейської залізниці: колія пролягатиме через 3 міста

Зарізали та залишили в коробці з-під взуття: у Черкасах жорстоко вбили немовля

Як "вампіри" кров здавали: у Черкасах Геловін відзначили в донорському центрі