У мерії Маріуполя підкреслюють, що це не тільки прифронтове, але і спокійне приморське місто, готове приймати туристів з усієї України. Розвиток тревел-потенціалу - одна із стратегічних цілей, яку місцева влада визначила для себе на період 2017–2021 років, повідомляє УНІАН з посиланням на статтю "Нового времени".
Туризм, як сподіваються чиновники, підштовхне до розвитку середній і дрібний бізнес. Крім цього, "туризм є стимулом для розвитку самого міста", вважає гендиректор фонду розвитку Маріуполя Юрій Кампов.
"Ми хочемо, щоб воно ставало красивішим, і щоб тут було комфортно", – зауважив він.
Зазначено, що міська влада в Google замінила фотографії міста з руйнуваннями на мирні, провела фестиваль MRPL Sity, який відвідали понад 15 тис. осіб. Ще однією принадою, на яку тут хочуть "ловити" туристів – відреставровані об'єкти, символи міста.
На думку Євгена Ворожбита, голови Асоціації турорганізацій Маріуполя та Приазов'я, є ще одна категорія туристів, на яких може розраховувати промислове місто – це ті, хто приїжджає на море в селища Азовського узбережжя.
"За два тижні лежання на пляжі ці люди заїдуть в Маріуполь витратити гроші, посидіти в ресторані, погуляти, щось купити", – каже він.
Голова фонду культурної спадщини Маріуполя Юлія Сабадаш переконана, що "приїзд туристів міг би стати нехай невеликою, але підтримкою місту".
ФОТО: Як у Маріуполі святкують третю річницю визволення міста



















