Павло Букін, 'Укроборонпром'
Павло Букін, 'Укроборонпром' Twitter

Росія веде підпільну гру на міжнародних ринках озброєнь – в "Укроборонпромі" спростували гучну заяву агресора

Читайте по-русски
У Росії немає правових підстав вимагати від України додаткового ліцензування авіаційних підприємств

У Росії заявили про власне "ексклюзивне право" впливати на супровід проданої авіатехніки і додали, що сертифікація українських авіаційних підприємств нібито не проводилася. В "Укроборонпромі" уже відреагували на подібні заяви агресора. Зокрема, директор концерну Павло Букін назвав їх сумнівними і необґрунтованими.

Про таке повідомляє прес-служба "Укроборонпрому".

Як стало відомо, раніше командувачу ВПС Індонезії було надіслано листа за підписом заступника Федеральної служби ВТС Росії Пєтухова, в якому індонезійського маршала застерігають від розміщення в Україні замовлень на ремонт авіатехніки, зокрема двигунів для Су-27. Окремо наголошується, що російська сторона "не зможе нести відповідальність за експлуатацію таких літаків".

"Україна – сильний гравець на ринку ремонту, підтримання льотної придатності та модернізації літаків, зокрема й розроблених в інших державах. І сьогодні "Укроборонпром" на потужностях Луцького ремонтного заводу "Мотор" виконує контракт із ремонту авіаційних двигунів для ВПС Індонезії. Тому РФ намагається тиснути на друзів і партнерів України в Індонезії та інших країнах. Подібні листи – спроба витіснити нас із перспективних міжнародних ринків", – пояснив Букін.

Він також запевнив: Україна володіє необхідною технічною документацією як для поточного, так і для капітального ремонту, продовження льотного ресурсу військової авіації широкого модельного ряду – "МіГ", "Су", "Іл", "Мі".

Авіаційний двигун
Авіаційний двигунВолинь

В "Укроборонпромі" наголошують, що в Росії немає правових підстав вимагати від України додаткового ліцензування.

"У питаннях регулювання військової авіації кожна країна-експлуатант встановлює свої правила і вносить зміни в конструкцію. Маркером самостійності є достатність науково-технічного, конструкторського і виробничого потенціалу кожної країни. Тому претензії розробників або виробників, у цьому випадку російських, – неактуальні", – наголошує чільник державного концерну.

При цьому, каже Павло Букін, вітчизняні підприємства ОПК повністю забезпечують ремонт авіадвигунів для ВПС України та іноземних замовників.

"Ремонт виконується в обсязі і за технологіями у відповідності до ремонтної документації, що діє на підприємстві, відповідно до стандартів, технічних умов та іншої правової бази, що діє в Україні. Перед укладенням контракту, представники замовника обов’язково виконують верифікацію підприємства, оглядають виробничі потужності, перевіряють діючі сертифікати, що підтверджують легітимність ремонту і рівень стандартів якості", – розповів про процедуру директор концерну.

Натомість у Росії "практикуються подвійні стандарти", адже там намагаються налагодити цикл самостійного ремонту і модернізації авіатехніки сімейства "Ан".

Дивіться також фотогалерею за темою: 

"Не просто фотки": в "Укроборонпромі" показали модернізований винищувач Мі-29 – ФОТО

МіГ-29
/
Міг-29
/
Міг-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/
винищувачі МіГ-29
/

Попередній матеріал
Ліга Європи: через футбол у Києві одна станція метро працюватиме з обмеженнями
Наступний матеріал
НБУ вперше отримав престижну міжнародну нагороду в категорії "Прозорість"