Експерт з політики Олександр Солонтай пояснив, як команда президента України Володимира Зеленського використовує соціальні опитування.
"Щоб залишатися при політичній владі, мати рейтинг, який потрібен для того, щоб бути міцною політичною фігурою, щомісяця детально в соціологічних опитуваннях по регіонах, різних цільових групах команда Зеленського вимірює, що хоче чути їхній виборець і прихильник, і вони формулюють меседжі", – сказав Солонтай.
Він додав: "Тому це інтерв'ю, яке він дав, варто сприймати точно так, як дебати на стадіоні. Там кожне слово і кожне речення є меседжем конкретній цільовій аудиторії. І байдуже, що в цей час думає інша цільова аудиторія".
Повне відео розмови дивіться за посиланням:
Нагадаємо, за результатами опитування Центру соціальних та маркетингових досліджень SOCIS з часів останніх виборів за політичну партію "Слуга народу" готові проголосувати 47,9% українців. Водночас рейтинг політичної партії "Європейська солідарність" зріс у 1,5 рази.