З'їзд партії 'Слуга народу'
З'їзд партії 'Слуга народу' фото Макс Левін

Політексперт пояснив, як команда Зеленського використовує соцопитування

Читайте по-русски
Кожне слово і речення президента – це меседж конкретній цільовій аудиторії, зазначає Олександр Солонтай

Експерт з політики Олександр Солонтай пояснив, як команда президента України Володимира Зеленського використовує соціальні опитування.

"Щоб залишатися при політичній владі, мати рейтинг, який потрібен для того, щоб бути міцною політичною фігурою, щомісяця детально в соціологічних опитуваннях по регіонах, різних цільових групах команда Зеленського вимірює, що хоче чути їхній виборець і прихильник, і вони формулюють меседжі", – сказав Солонтай.

Він додав: "Тому це інтерв'ю, яке він дав, варто сприймати точно так, як дебати на стадіоні. Там кожне слово і кожне речення є меседжем конкретній цільовій аудиторії. І байдуже, що в цей час думає інша цільова аудиторія".

Повне відео розмови дивіться за посиланням:

Нагадаємо, за результатами опитування Центру соціальних та маркетингових досліджень SOCIS з часів останніх виборів за політичну партію "Слуга народу" готові проголосувати 47,9% українців. Водночас рейтинг політичної партії "Європейська солідарність" зріс у 1,5 рази.

Попередній матеріал
Депутат Київради Соболєв заявив, що на нього готують другий замах – подробиці
Наступний матеріал
НАБУ розслідує "плівки Труби", а Ситник "не збирається йти з посади" – звіт про піврічну роботу
Loading...

Рейтинг партій: "ЄС" після виборів виросла в півтора рази, у "Голосу" проблеми

"Не повірили": українці відповіли, що думають про таємну поїздку Зеленського в Оман – опитування

Рейтинг партії "ЄС" зріс у півтора рази, а "Голос" просів удвічі – соцопитування

Скільки українців хочуть бачити російську мову другою державною – соцопитування

Більша частина американців підтримує імпічмент Трампа – опитування

Кожен п'ятий українець святкує Різдво двічі – соцопитування