Месенджери, які ще кілька років тому вважалися допоміжним каналом комунікації, нині стають основним інструментом взаємодії між брендами та споживачами.
За оцінками експертів, користувачі дедалі більше часу проводять у чатах, де швидше та охочіше взаємодіють з бізнесом, ніж у класичних соціальних мережах. Telegram, WhatsApp і Viber вже перетворилися на повноцінні платформи для запусків продуктів, продажів та формування спільнот, що дозволяє компаніям мінімізувати залежність від алгоритмів Facebook чи Instagram.
"Саме у месенджерах бренди мають шанс показати турботу і дати більше, ніж просто загальну інформацію про продукт", – зазначив директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко.
За його словами, бізнеси активно використовують канали з ексклюзивним контентом, чат-боти для підтримки клієнтів, а також формують ком'юніті навколо продуктів.
За даними міжнародної бізнес-консалтингової компанії BusinessDasher – 91% клієнтів у світі хочуть отримувати допомогу в режимі реального часу. Кількість людей у світі, які регулярно користуються чат-ботами – сягнула 1.4 млрд користувачів. Це говорить про те, що месенджери перетворюються на простір для формування нової культури відносин між компанією та клієнтом – більш персональних, швидких і відкритих.
У перспективі ці інструменти можуть частково замінити e-mail-маркетинг і соціальні мережі у низці сегментів.